انتقاد نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم از سخنان مکرون

© Sputnik / SHAانتقاد نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم از سخنان مکرون
انتقاد نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم از سخنان مکرون - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نایب‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم بیان داشت: رئیس ‌جمهور فرانسه اگر فکر می‌کند که خیلی توانمند است مشکل جلیقه زردهای کشورش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کند، نه این که آشکارا در امور داخلی سایر کشورها از جمله لبنان دخالت کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، منصور حقیقت ‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در مصاحبه با اشاره به انفجار چند شب پیش در بیروت اظهار داشت: عاملان انفجار بیروت همان‌ کسانی هستند که دو هفته پیش متعرض هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه شدند.

طرح استیضاح وزیر نفت ایران کلید خورد - اسپوتنیک ایران
طرح استیضاح وزیر نفت ایران کلید خورد

حقیقت ‌پور افزود: "آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان عاملان این گونه حوادث در منطقه هستند و اجرای این پروژه در واقع، توسط آنها صورت می‌گیرد".

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار جبهه مقاومت در لبنان خواهد ایستاد و از ملت مقاوم لبنان حمایت‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواهد داشت.

همچنین حقیقت ‌پور خاطرنشان کرد: اظهارنظر اخیر رئیس جمهور فرانسه در مورد لبنان دخالت آشکار در امور داخلی این کشور است و ملت لبنان تو دهنی محکمی به مکرون خواهند زد.

وی انتقاد کرد، که آقای مکرون اگر فکر می‌ کند که خیلی توانمند است مشکل جلیقه زردهای فرانسه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کند و به مسائل داخلی خود بپردازد، نه این که آشکارا در امور داخلی کشورها دخالت کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала