تظاهرات کنندگان ساختمان وزارت خارجه لبنان را اشغال کردند + ویدئو

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر تظاهرکنندگان ساختمان وزارت خارجه لبنان را اشغال کردند
تظاهرکنندگان ساختمان وزارت خارجه لبنان را اشغال کردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه‌ها از اشغال ساختمان وزارت خارجه لبنان در بیروت توسط معترضین خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، کانال تلویزیونی "ال‌بی‌سی‌آی" از اشغال ساختمان وزارت خارجه لبنان در بیروت توسط معترضین خبر داد.

​پیش از این اعلام شده بود که معترضین به ساختمان وزارت خارجه لبنان واقع در منطقه اشرفیه در پایتخت بیروت حمله کرده‌اند. معترضین به داخل ساختمان وزارت امور خارجه هجوم آورده و پلاکارت‌هایی را که بر روی آن‌ها نوشته شده "بیروت - شهر غیرنظامی" و "پایتخت انقلاب"، برافراشتند. این در حالی است که ساختمان وزارت خارجه لبنان بر اثر انفجار روز سه شنبه در بندر بیروت به شدت آسیب دیده است.

​این در حالی است که شبکه تلویزیونی لبنانی "الجدید" گزارش داد که ارتش لبنان وارد ساختمان وزارت امور خارجه این کشور در بیروت شده است. در عین حال، فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر در حساب توئیتری خود از افزایش تعداد مجروحین در جریان اعتراضات بیروت خبر داده است. بر اساس اعلام این فدراسیون تا کنون ۲۶ مجروح به بیمارستان منتقل شده و ۹۴ نفر نیز در محل، کمک پزشکی دریافت کرده‌اند.

لازم به ذکر است که دو انفجار قدرتمند عصر سه شنبه ۴ آگوست در بندر و مرکز شهر بیروت، پایتخت لبنان رخ داد. حسن دیاب، نخست وزیر لبنان این انفجارها را ناشی از ذخیره نادرست ۲.۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در بندر بیروت به مدت شش سال خواند. بر اساس گزارش ها تا کنون در این حادثه بیش از ۱۳۰ نفر جان باخته و ۵ هزار نفر نیز مجروح شده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала