انتشار دوباره توضیحات مستند ساز معروف درباره مسمومیت آب زمزم به بهانه شیوع ویروس کرونا +عکس، ویدئو

© Photo / Pixabay / congerdesignدر بطری های آب ارسال شده از ایران مواد مخدر یافت شد
در بطری های آب ارسال شده از ایران مواد مخدر یافت شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار دوباره ویدئوی قدیمی که در آن مستندساز معروف ادعا کرده که آب زمزم به آرسنیک آلوده است!

به گزارش اسپوتنیک، چندین سال پیش، نادر طالب زاده، مستندساز معروف توضیحاتی در مورد آب زمزم ارائه داده بود. حال پس از چندین سال با شیوع ویروس کرونا، دوباره ویدئوهای نادر طالب زاده در شبکه‌های مجازی منتشر شده است. به گفته این مستندساز، آب زمزم مسموم، حاوى آرسنيک و به شدت سرطان زا است.

View this post on Instagram

A post shared by 👑پیج رسمی مِهِستان👑 (@mehestaan) on

این مستندساز معروف عنوان کرده است که
همه مدارک مربوط به مسمومیت آب زمزم، به سازمان حج و زيارت داده شده است اما این حقیقت به مردم دنیا اطلاع رسانى نشده است.

View this post on Instagram

A post shared by نادر طالب زاده (@nadertalebzade) on

طالب زاده معتقد است که پلیس ها و نگهبان های چشمه آب زمزم، آب معدنی مصرف می کنند و آب زمزم نمی نوشند. طالب‌زاده، علت انکار مسموم بودن آب زمزم را بیزینس بزرگی دانسته که از کنار آن پدید آمده است.

به گفته این مستندساز، ماجرای برملا شدن این حقیقت برای او به 

 سرقت چمدان وی در عراق بازمی‌گردد که چند روز بعد پیدا شد، اما آن زمان او متوجه آلودگی لباس‌ها و وسایل خود نشده بود و تنها موضوعی که گزارش داده بود، سرقت لب‌تاب بوده است.

طالب زاده ادامه داد که بلافاصله بعد از این ماجرا، مشکلات مختلف جسمی برایم به وجود آمد، از جمله مشکل در راه رفتن، در تنفس و سرفه‌های شدید پیدا کردم و بعدها متوجه این آلودگی شدیم. این در حالی است که به گزارش خود انگلیسی‌ها در سال ۱۹۷۱ آب زمزم یکی از پاک‌ترین و گواراترین آب‌های جهان بوده و این آب دارای مقادیر زیادی فلوراید، کلسیم و منیزیم بوده که در صورت نوشیدن یک لیوان از آن، تا ساعت‌ها شاداب می‌ماندید، اما سال ۲۰۰۶ گزارشی در روزنامه گاردین منتشر شده و در آن به مسلمانان انگلیسی هشدار مسمومیت آب مقدس یعنی آب زمزم داده شد.

او همچنین افزود که این اتفاق از سال ۱۳۶۶ و بعد از ماجرای حج خونین رخ داد و پس از این ماجرا آب زمزم که به گواهی خود غربی‌های یکی از بهترین و گواراترین آب‌های جهان بوده مسموم شده است.

بسیاری از کاربران نسبت به این ادعا واکنش نشان دادند. به گفته بسیاری از کاربران، ترور بیولوژیکی و انتشار دادن ویروس منحوسی مانند کرونا دور از ذهن نیست و عده ای در دنیا مشغول به از بین بردن نسل بشر برای اهدافی خاص هستند.
عده ای از کاربران معتقدند که سالهاست فرضیه مسمومیت آب زمزم از رسانه های مختلف مطرح شده و همچنان ادامه دارد. به گفته این دسته از کاربران باید هر چه سریع تر این ادعا اثبات و روشنگری شود تا تقدس این آب بین مردم از بین رفته و دچار ترور بیولوژیکی نشوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала