افزایش محدودیت های مرزی در آلمان

© AP Photo / Markus Schreiber آلمان
 آلمان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
همزمان با سیرصعودی موارد ابتلا به ویروس کرونا در آلمان محدودیت‌های مرزی افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، طبق دستورالعمل‌های جدید اعلام شده همزمان با سیرصعودی موارد ابتلا به ویروس کرونا در آلمان محدودیت‌های مرزی افزایش یافته است.

افرادی که از شهرهای بلاگووگراد، دوبریچ و وارنای بلغارستان همچنین مناطق ارجش، بیهور، بوزائو، نامس، ایالومیتسا، مهدینتسی و تیمیش رومانی و ایالت ویکتوریای استرالیا به آلمان می‌آیند، باید قرنطینه شوند یا تست منفی کووید۱۹ خود را به محض ورود ارائه کنند.

 گوگل   - اسپوتنیک ایران
استرالیا، گوگل را متهم به گمراهی کاربران کرد

فهرست جدید در حالی از سوی مقام‌های آلمان اعلام شده است که پیش از این از پنج اوت افرادی که از شهر آنتروپ بلژیک و از ۳۱ ژوئیه از مناطق کاتالونیا، نابارا و آراگون در اسپانیا رهسپار این کشور می‌شدند، در این فهرست قرار داشتند. این محدودیت‌های مسافرتی و ترددی، برای ده‌ها کشور دیگر که اغلب غیر اروپایی هستند از جمله ایالات متحده آمریکا نیز همچنان اعمال می‌شود.

کشورها و مناطقی که موسسه روبرت کوخ آن‌ها را «پرخطر» ارزیابی می‌کند در به روز رسانی این فهرست اضافه می‌شوند. موسسه روبرت کوخ زمانی که در یک منطقه یا کشور بیش از ۵۰ ابتلای جدید به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در یک دوره هفت روزه وجود داشته باشد، آن را به عنوان «پرخطر» طبقه‌بندی می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала