فیسبوک از راه اندازی یک آنالوگ TikTok مبتنی بر اینستاگرام خبر داد

CC0 / / فیسبوک از راه اندازی یک آنالوگ TikTok مبتنی بر اینستاگرام خبر داد
فیسبوک از راه اندازی یک آنالوگ TikTok مبتنی بر اینستاگرام خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
Reels Instagram .جدید به شما امکان می دهد فیلم های کوتاه و سرگرم کننده اینستاگرامی ایجاد کرده و تماشا کنید

به گزارش اسپوتنیک، کمپانی آمریکایی فیسبوک روز چهارشنبه از راه اندازی سرویس جهانی اینستاگرام Reels آنالوگ برنامه چینی TikTok، بر اساس شبکه اجتماعی اینستاگرام خود خبر داد.

دوروف اقدامات آمریکا علیه TikTok را تهدیدی برای اینترنت خواند - اسپوتنیک ایران
دوروف اقدامات آمریکا علیه TikTok را تهدیدی برای اینترنت خواند

این شرکت در بیانیه ای که در وب سایت خود منتشر کرده است گفت: امروز ما در حال معرفی Instagram Reels هستیم، یک سرویس جدید برای ایجاد و مشاهده فیلم های کوتاه و سرگرم کننده اینستاگرامی.

برای فیلمبرداری از یک فیلم ۱۵ ثانیه ای کافی است دوربین را در برنامه موبایل اینستاگرام باز کنید و عملکرد را در پانل زیر انتخاب کنید. نویسنده قادر خواهد بود از ابزارهای مختلف ویرایش ویدیو و آهنگهای صوتی از فهرست آهنگ استفاده کند. ضبط ویدیویی با صدای خود امکان پذیر است (بعداً می توان آن را در دسترس سایر کاربران قرار داد).

مانند تیک توک، فیلم ها در اینستاگرام ریلز می توانند خصوصی یا در دسترس همه کاربران شبکه اجتماعی باشند، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تنظیمات را مطابق با آن تغییر دهید.

در ماه ژوئیه، شبکه ان بی سی با استناد به منابعی، خبر از آغاز قریب الوقوع پلتفرم اینستاگرام ریلز در بیش از ۵۰ کشور جهان از جمله ایالات متحده داد، که مقامات آمریکا تهدید به ممنوعیت نسخه چینی آن می کنند.

به گفته مجری شبکه ان بی سی، این سرویس در ماه نوامبر سال گذشته در برزیل راه اندازی شد و این تابستان در آلمان، فرانسه و هند در دسترس قرار گرفت.

دولت ایالات متحده، مدیریت تیک توک را به تبلیغ و انتقال داده های کاربران به مقامات چینی متهم می کند.

در تاریخ ۳ آگوست، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا اعلام كرد كه مایکروسافت یا یک شركت دیگر آمریكایی باید قرارداد خود را برای دستیابی به تیک توک تا ۱۵ سپتامبر تکمیل كنند، در غیر این صورت كار این شبكه اجتماعی در ایالت متحده ممنوع خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала