دوروف اقدامات آمریکا علیه TikTok را تهدیدی برای اینترنت خواند

© Flickr / TechCrunchدوروف اقدامات آمریکا علیه TikTok را تهدیدی برای اینترنت خواند
دوروف اقدامات آمریکا علیه TikTok را تهدیدی برای اینترنت خواند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پایه‌گذار تلگرام احتمال ممنوعیت TikTok در ایالات متحده را تهدیدی برای اینترنت دانست.

به گزارش اسپوتنیک، بنیانگذار پیام رسان تلگرام، پاول دوروف اقدامات آمریکا در رابطه با برنامه چینی TikTok را تهدیدی برای اینترنت به عنوان یک شبکه جهانی نامید و همچنین درباره دلایل ممنوعیت احتمالی این سرویس در ایالات متحده صحبت کرد.

 

رئیس جمهور آمریكا، دونالد ترامپ تهدید کرده است كه

ترامپ قصد دارد TikTok را در آمریکا ممنوع کند - اسپوتنیک ایران
ترامپ قصد دارد TikTok را در آمریکا ممنوع کند
را به این دلیل که یک شرکت چینی است كه از نظر قانونی موظف است داده های کاربری را به مقامات چین کمونیست منتقل كند، ممنوع اعلام می‌كند. TikTok می گوید که این برنامه را برای به اشتراک گذاری داده های کاربران با مقامات چینی در نظر نگرفته و نمی خواهد. در همین زمان، مایکروسافت پس از مشورت با ترامپ، از ادامه مذاکرات در مورد خرید امتیاز TikTok در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند خبر داد و تصمیم دارد تا آنها را تا پایان 15 سپتامبر تکمیل کند.

پاول دوروف در پست خود در کانال تلگرام گفت: " اقدامات ایالات متحده علیه TikTok یک پیشینه خطرناک ایجاد می کند که در نهایت می تواند اینترنت را به عنوان یک شبکه جهانی جهانی (یا آنچه از آن باقی مانده است) نابود کند."

دوروف می ترسد كه به زودی سایر كشورها بتوانند از بند "امنیت ملی" استفاده كنند تا شرکت های بین المللی فناوری را به نفع خود تغییر دهند.  

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала