آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی در جاجرود+ عکس + فیلم

© Photo / Tasnim News Agencyآتش سوزی
آتش سوزی   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در یک شهرک صنعتی در جاجرود خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از «صدا و سیما»،جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد که در ساعت ۰۶:۵۲ صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک شهرک صنعتی در جاجرود، محله کمر، خیابان صنعت غربی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от پایگاه خبری-تحلیلی شهر (@shahragency.ir)

وی با بیان اینکه این محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران است، ادامه داد:« سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد. همکاران آتش نشانی پردیس، رودهن، بومهن و شهرکهای اطراف در محل حادثه حضور داشتند.

محل آتش سوزی یک شهرک صنعتی با تعداد زیادی سوله صنعتی با کاربری های مختلف بود. دو الی سه سوله با کاربری  مختلف در مجاورت یکدیگر دچار حریق شده بود آتش به صورت گسترده ای در حال سرایت بود و آتش از زیر سقف ها در حال زبانه کشیدن بود.

بیش از دو هزار و ۵۰۰ متر وسعت سوله های شعله ور بود. یک ساختمان دو طبقه نیز دچار حریق شده‌ بود. کاربری این سوله ها برای نگهداری چرم بود و همچنین محل نگهداری چوب و ام دی اف برای تولید کابینت بود که کاملا شعله‌ور بود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от خبرگزاری صدا و سیما تهران (@tehran.iribnews.ir)

آتش نشانان به سرعت وارد عمل شدند و تا به این لحظه عملیات به خوبی پیش رفته و شعله زنی اولیه تمام شده اما همچنان آتش نشانان مشغول اطفا حریق هستند. تا این لحظه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала