شرکت های نظامی فرانسوی و آلمانی می خواهند فناوریهای آمریکایی را کنار بگذارند

© Photo / U.S. Air Force / Maj. Christopher Vasquezشرکت های نظامی فرانسوی و آلمانی می خواهند فناوریهای آمریکایی را کنار بگذارند
شرکت های نظامی فرانسوی و آلمانی می خواهند فناوریهای آمریکایی را کنار بگذارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت های نظامی و صنعتی آلمانی و فرانسوی می خواهند در صورت امکان از فناوری های آمریکایی در تولید تجهیزات نظامی از جمله در بخش محافظت از اطلاعات استفاده نکنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه آلمانی ولت ام سونتاگ، شرکت های نظامی و صنعتی آلمانی و فرانسوی می خواهند در این فناوریها استقلال داشته باشند که در میان آنها می توان به فناوری های مربوط به ساخت بالگرد، یک اسلحه تهاجمی جدید برای بوندس‌وهر و یک فروند جنگنده به عنوان بخشی از برنامه سیستم آینده جنگ هوایی اشاره کرد.

در عین حال، شرکت ها از موضوع راضی نیستند که مطابق با قانون تجارت بین المللی تسلیحات آمریکا، ایالات متحده توانایی کنترل تجهیزات تولید شده با استفاده از فناوری های آمریکایی را حفظ کرده و در صورت لزوم صادرات این تجهیزات را محدود می کند.

فلورنت شووانسی، مدیر فروش شرکت فرانسوی سازنده موتورهای بالگرد "سافران" گفت: بدون قانون تجارت بین المللی اسلحه ایالات متحده و دیگر سیستم های نظارتی آمریکا، اروپا آزادی بیشتری در این زمینه خواهد داشت که محصولات را به هر کشوری که بخواهد بفروشد. یکی از مزایای محصولات 100٪ اروپایی این است که این اطلاعات شرکت ها در اروپا باقی می مانند و در اختیار کشورهای غیر اروپایی قرار نمی گیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала