رهایی هنرپیشه معروف هندی از بیماری کرونا

© AFP 2023 / Indranil Mukherjeeرهایی هنرپیشه معروف هندی از بیماری کرونا
رهایی هنرپیشه معروف هندی از بیماری کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آمیتا باچان پس از معالجه و به‌دنبال بهبودی از ویروس کووید-۱۹، از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش اسپوتنیک، آبیشک باچان، پسر آمیتا باچان، بازیگر سرشناس بالیوود، از بهبودی پدرش و مرخص شدن از بیمارستان پس از ابتلا به ویروس کووید-۱۹خبر داد.

آبیشک باچان در حساب توئیتری خود نوشت: آخرین آزمایش ویروس کووید-۱۹  پدر من خوشبختانه منفی بود و از بیمارستان مرخص شده است. او اکنون در خانه خواهد بود و استراحت خواهد کرد. با تشکر از همه شما برای همه دعا و آرزوهایتان برای او.

​همچنین تست کرونا آیشواریا رای باچان، همسر آبیشک، که او نیز بازیگر بالیوود است، همراه با دختر هشت ساله‌ آنها مثبت اعلام شده بود، اما بعد از معالجه و بهبودی، هفته گذشته از بیمارستان مرخص شدند. آبیشک باچان به درمان ویروس کرونا ادامه خواهد داد و همچنان در بیمارستان خواهد بود.

در توئیت دیگری نوشت: من متأسفانه بعلت برخی از مشکلات باقی مانده از ویروس کووید-۱۹ در بیمارستان می‌مانم. باز هم از همه شما بخاطر آرزوها و دعاهای مداوم برای خانواده ام متشکرم. من این را (کرونا) شکست میدهم و سالمتر بازمی‌گردم. قول می‌دهم.

​هند یکی بحران‌زده‌ترین کشورهای جهان در روند همه‌گیری جهانی ویروس کرونا و کووید-۱۹ است؛ پس از آمریکا و برزیل با دست‌کم یک میلیون و ۷۶۰ هزار بیمار تایید شده و بیش از ۳۷ هزار نفر که تا کنون جان خود را از دست داده‌اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала