برادر قاضی ‌منصوری: هیچ چیز جسد به برادرمان نمی‌خورد

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر برادر قاضی ‌منصوری: هیچ چیز جسد به برادرمان نمی‌خورد
برادر قاضی ‌منصوری: هیچ چیز جسد به برادرمان نمی‌خورد

 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خانواده قاضی منصوری اظهار داشتند که جسد هنوز تحویل داده نشده است، ظاهرا بعضی از شبکه‌ها نوشتند که جسد تحویل خانواده داده شده اما درست نیست و هنوز جسد تحویل داده نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، خانواده قاضی منصوری در مصاحبه با برنا نسبت به انتشار خبری مبنی بر اینکه جسد این قاضی به خانواده‌اش تحویل داده شده است واکنش نشان داده و ضمن رد و تکذیب این خبر گفتند، که جسد برایشان احراز نشده است.

جسد قاضی منصوری به خانواده‌اش تحویل داده شد - اسپوتنیک ایران
جسد "قاضی منصوری" به خانواده‌اش تحویل داده شد

برادر قاضی منصوری، قاضی فراری ایران که در رومانی کشته شده اظهار داشت: جسدی که منصوب به برادر من است، به ایران آوردند و دوبار هم با خانواده به پزشک قانونی رفتیم منتها نتوانستیم ظاهر جسد را احراز  کنیم. پزشک قانونی از همه خانواده ما آزمایش دی ان ای گرفت اما جواب آزمایش هنوز اعلام نشده است. به همین خاطر ما هنوز جنازه را تحویل نگرفتیم و منتظریم که آزمایش دی ان ای اعلام شود چون به لحاظ رویت احراز نکردیم.

او همچنین در ادامه افزود: در دو مرحله‌ای که رفتیم ابعاد و ظاهر جسد را احراز نکردیم و دیدیم که هیچ چیز جسد به برادرمان نمی‌خورد به همین دلیل از خواهران و برادران آزمایش «دی ان ای» گرفتند و منتظریم که جواب آزمایش بیاید.

به ما گفته بودند یک ماه طول می‌کشد که جواب آزمایش دی ان ای بیاید اما به دلیل اینکه یک مقدار فوریت دارد و جواب خارج از نوبت می‌آید و در این هفته حتما اعلام شود.

برادر قاضی منصوری اظهار داشت:جسد را به ما نشان دادند و باز کردند اما اعلام می‌کنند به دلیل زمان مقداری از جسد که احتمالا در سردخانه نبوده از بین رفته است، البته این حرف‌ها را می‌گویند و ما هم که متخصص نیستیم اما مقداری از جسد تحلیل رفته و ما نتوانستیم آن ابعاد و ظاهر را تشخیص دهیم.

برادر قاضی منصوری گفت: چهره از بین رفته و اندازه‌ای قابل تشخیص نیست اما این چهره به آن کسی که ما حداقل در نظر داشتیم نمی‌خورد نه ابعاد سر، نه ابعاد طول و قدی که این جسد دارد، به برادرم نمی‌خورد اما به صورت کلی حتی پنجاه درصد هم نتوانستیم تشخیص دهیم و منتظر آزمایش هستیم.

برادر قاضی منصوری در این مصاحبه ضمن تکذیب خبر تحویل جسد قاضی منصوری گفت :جسد هنوز تحویل داده نشده است، ظاهرا خبرگزاری قوه قضاییه و تعدادی از خبرگزاری‌ها و حتی بعضی از شبکه‌ها نوشتند که جسد تحویل خانواده داده شده اما درست نیست و هنوز جسد تحویل داده نشده است.

جسد قاضی غلامرضا منصوری که از سوی دستگاه قضایی ایران به فساد و رشوه متهم بود در 30 خرداد ماه به طور مشکوکی در هتلی در بخارست رومانی پیدا شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала