نتانیاهو: تظاهرات و تهدید به ترور مرا متوقف نخواهد کرد

© AFP 2023 / Gali Tibbon نتانیاهو: تظاهرات و تهدید به ترور مرا متوقف نخواهد کرد
 نتانیاهو: تظاهرات و تهدید به ترور مرا متوقف نخواهد کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که نه تظاهرات و نه تهدید به ترور من را از تلاش برای شما و کشورمان متوقف نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت المیادین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل با انتشار فیلمی از اقدامات تحریک آمیز تظاهرکنندگان علیه خود، خواستار اتحاد مردم شده و گفت: هیچ یک از اقدامات تحریک آمیز و انزجار تظاهرکنندگان چپگرا و درخواست ها برای ترور، من را از تلاش برای شما و "کشورمان" باز نمی دارد.

نتانیاهو، حزب الله را تهدید کرد - اسپوتنیک ایران
نتانیاهو، حزب الله را تهدید کرد

وی افزود: امیدوارم بتوانیم این تظاهرات را متوقف کنیم و ملت و دولت در مقابله مشترک خود با کرونا، نجات جان مردم و برای معیشت آنها بار دیگر متحد شویم.

تظاهرات اسرائیلی ها در اعتراض به تصمیمات نتانیاهو درباره مهار بحران کرونا و درخواست استعفای وی در پی اتهامش به فساد همچنان ادامه دارد و رسانه‌های اسرائیلی نسبت به افزایش خشونت تظاهرات هشدار داده و اعلام کردند، این خشونت می تواند به یک جنگ داخلی بدل شود.

این رسانه‌ها اعلام کردند، پلیس هنوز از همه قدرت خود در مقابله با تظاهرات علیه نتانیاهو استفاده نکرده است و می تواند با قدرت بیشتری ظاهر شود همانگونه که در مقابل تظاهرات اتیوپیایی های مقیم اراضی اشغالی و تظاهرات حریدی ها ظاهر شد.

همچنین رسانه های اسرائیل اعلام کردند، ساره نتانیاهو، همسر نتانیاهو خواستار توقف اقدامات تحریک آمیز علیه خانواده خود و درخواست ها برای ترور همسرش یا پسرش شده است.

ساره این اظهارات را در حالی بیان می کند که پیش از این معترضان در میدان "رابین" تل آویو مجسمه نتانیاهو را قرار دادند که مشغول خوردن کیکی به شکل پرچم اسرائیل روی میز پر از خوراکی است. میزی به شکل شام آخر قبل از قتل نتانیاهو طراحی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала