غول برره به جمع خوانندگان پیوست +ویدئو

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / هالک غول پیکر پاکستانی
هالک غول پیکر پاکستانی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران نسبت به خواننده شدن احمد ایراندوست بازیگر معروف در نقش غول برره در صفحات اجتماعی واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، در چند سال اخیر جمع کثیری از بازیگران به سراغ حرفه‌های دیگری از جمله خوانندگی رفته‌اند اما آنها نه تنها در این حیطه موفق نشده‌اند بلکه مورد انتقاد بسیاری از هوادارانشان نیز قرار گرفتند. احمد ایراندوست نیز یکی دیگر از این بازیگران سینما و تلویزیون است که به جمع این دسته از همکارانش پیوسته است. وی که با بازی در سریال «شب‌های برره» در نقش "غول برره" در میان مردم ایران شناخته شده است در دو سال اخیر ویدئوهایی از آواز خواندن و خوانندگی‌اش منتشر می‌شود که همچون سایر بازیگران موافقان و مخالفان خود را دارد.

کاربران هوادار، او را مردی بسیار مهربان و جذاب که صدای دلنشینی دارد می‌دانند و وی را مورد تشویق خود قرار می‌دهند. این کاربران معتقدند او همچون سایر خوانندگان از روی علاقه وارد دنیای موسیقی شده است و بهتر است او را حمایت کرد تا شاید در دنیای بی‌انتهای موسیقی بدرخشد. کاربرانی اما بر این باورند آقای ایراندوست نمی‌تواند در موسیقی موفق باشد و بیشتر مناسب هنر بازیگری‌ست.

View this post on Instagram

A post shared by پیج تاریخی محمدآذرکمان‌ (@iran_azarkaman) on

جمع دیگری از کاربران تنها به صحبت‌های کنایه‌آمیز این هنرمند به رئیس‌جمهور وقت ایران اشاره می‌کنند و ضمن تاکید و موافقت با صحبت‌هایش امیدوارند صدای مردم به گوش حسن روحانی برسد تا شاید کارساز افتد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала