ارزیابی عالی امکانات توپ ضد تانک جدید روسیه

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر رزیابی عالی امکانات توپ ضد تانک جدید روسیه
 رزیابی عالی امکانات توپ ضد تانک جدید روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توپ ضد تانک خودران Sprut-SDM1 ، که ممکن است هند از روسیه خریداری کند ، می تواند به طور موثر با تجهیزات نظامی هر دشمنی مبارزه کند.

به گزارش اسپوتنیک،  این نظر توسط نشریه لهستانیDefence24 ابراز شده است.

پیشتر ، نشریه هندی Economic Times با استناد به منابع نظامی ، گزارش داده بود که دولت این کشور در شرایط درگیری نظامی فعلی با چین در لاداخ شرقی اجازه خرید تانک های سبک در خارج از کشور را صادر کرده است. این نشریه در میان گزینه های ممکن ، از Sprut SDM-1 نام برد که از نظر مشخصات فنی با تانک های T-72 و T-90 موجود در ارتش هند ، مشابه هستند.

امریکا می خواهد رقیب توپ متحرک ضد تانک روسی اسپروت ـ اس دی را بسازد - اسپوتنیک ایران
امریکا می خواهد رقیب توپ متحرک ضد تانک روسی "اسپروت ـ اس دی" را بسازد

نویسنده مقاله منتشره درDefence24 خاطرنشان می سازد : Sprut به دلیل وزن اندک، اندازه جمع و جور و قدرت شلیک عظیم قادر به نشان دادن راندمان بالا به عنوان گزینه ای برای تانک اصلی نیروهای مسلح کشور در هنگام استفاده در مناطق ناهموار کوهستانی است.

وی می نویسد : Sprut-SDM1 برای خنثی سازی تانک چینی "تیپ 15" عالی است که ارتش چین در کوه ها و مناطق کوهستانی از آن استفاده می کند.

Sprut-SD یک توپ خودران ضد تانک قابل پیاده کردن از راه هوا است. این توپ برای مبارزه با تانک ها و سایر وسایل زرهی و نیروی انسانی دشمن به عنوان بخشی از نیروهای هوا برد ، تفنگداران دریایی و نیروهای ویژه طراحی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала