پرچم نروژ در یکی از هتل های آمریکا پایین کشیده شد

© Fotolia / Marcel Schauerپرچم نروژ در یکی از هتل های آمریکا پایین کشیده شد
پرچم نروژ در یکی از هتل های آمریکا پایین کشیده شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هتلی در ایالت میشیگان ایالات متحده، به دلیل اتهامات نژادپرستی، پرچم نروژ را که در ورودی این هتل نصب شده بود و ساکنان محلی آن را با پرچم کنفدراسیون اشتباه می گرفتند، پایین کشید.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه محلی Lansing State Journal، نوشت که صاحبان یک مینی هتلی در ایالت میشیگان ایالات متحده، به دلیل اتهامات نژادپرستی، پرچم نروژ را که در ورودی این هتل آویزان شده بود و ساکنان محلی آن را با پرچم کنفدراسیون اشتباه می گرفتند، پایین کشیدند.

Буровая установка на нефтяном месторождении в Красноярском крае - اسپوتنیک ایران
انفجار در تاسیسات گازی در ایالت تگزاس آمریکا+ویدئو

ما در مورد یک هتل کوچک Nordic Pineapple "آناناس اسکاندیناوی" صحبت می کنیم، این ساختمان از زمان جنگ داخلی آمریکا، در شهر کوچک سنت جان واقع شده است.

صاحبان هتل، گرگ و کرستن اوفنبکر، دو سال پیش پرچم نروژ را مقابل ورودی آویزان کردند، زیرا پدربزرگ کرستن اهل نروژ است. نام مینی هتل نیز تا حدودی به همین موضوع مرتبط است.

این زوج هفته گذشته پس از دریافت حداقل ده ها ایمیل نفرت آمیز و اظهارات مشابه، تصمیم به برداشتن پرچم گرفتند. آنها بیان داشتند: حماقت مردم مرا تحریک می کند.

حتی وقتی پرچم در باد می وزد یا بی سر و صدا آویزان است، هیچ ستاره ای روی آن نیست. گرگ گفت: پرچم نروژ و پرچم کنفدراسیون به هیچ وجه یکسان نیستند.

ظاهراً پرچم نروژ به دلیل شباهت رنگ با پرچم کنفدراسیون اشتباه گرفته می شود.

نکته قابل توجه این است که پس از برداشتن پرچم نروژ، این زوج همچنین پرچم آمریکا را که در کنار آن قرار داشت برداشتند.

پیش از این، موجی از اعتراضات و شورش ها پس از کشته شدن جورج فلوید آمریکایی آفریقایی تبار به دست پلیس در مینیاپولیس در شهرهای آمریکا رخ داد.

پس از مرگ فلوید، جنبش Black Lives Matter در مخالفت با خشونت علیه سیاه پوستان شدت گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала