آیا واقعاً هنوز حتی یک نفر در کره شمالی به کرونا مبتلا نشده است؟

© AFP 2023 / Kim Won Jin آیا واقعاً هنوز حتی یک نفر در کره شمالی به کرونا مبتلا نشده است؟
آیا واقعاً هنوز حتی یک نفر در کره شمالی به کرونا مبتلا نشده است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
"نودونگ سینمون"، روزنامه رسمی حزب حاکم کارگر کره شمالی روزنامه روز پنجشنبه اعلام کرد هنوز یک مورد ابتلا به نوع جدید ویروس کرونا (کووید 19) در این کشور ثبت نشده است.

به گزارش اسپوتنیک، در مقاله منتشره در این روزنامه آمده است: "تاکنون ، هیچ فردی در کشور ما به نوع جدید ویروس کرونا مبتلا نشده است ، اما اگر همیشه بی دقت و منفعل باشیم ، این می تواند یک بحران غیرقابل تصور و مرگبار را ایجاد کند."

بسته شدن شهری در کره شمالی به دلیل احتمال شیوع ویروس کووید - اسپوتنیک ایران
بسته شدن شهری در کره شمالی به دلیل احتمال شیوع ویروس کووید

کره شمالی 26 ژوئیه اعلام کرد یک شهروند این کشور که 3 سال پیش به کره جنوبی فرار کرده بود ، دوباره 19 ژوئیه به طور غیرقانونی از مرز بین کره جنوبی و کره شمالی عبور کرده و به ظن ابتلا به  COVID-19 در شهر کائسونگ بازداشت شد. تست کرونا "نتیجه نامشخص" را نشان داد. وی در قرنطینه سخت قرار گرفت ، مقامات حال شناسایی كسانی هستند كه با وی تماس گرفته اند تا از آنها تست گرفته و در صورت ضرورت منزوی کنند.

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دستور داده تصمیم گرفت شهر مرزی کائسونگ بسته و رژیم اضطراری را در منطقه مربوطه معرفی کرد ، و همچنین تصمیم گرفت از "سیستم قرنطینه اضطراری ملی" به " سیستم اضطراری حداکثر " در این کشور گذار شود.

به ساکنان کائسونگ دستور داده شد که اقدامات جدی در مورد انزوا را رعایت کنند. مقامات تست های گسترده را ترتیب داده و ماسک ، لباس های محافظتی ، مواد ضد عفونی کننده ، دارو ، مواد غذایی ، مواد بهداشتی و سوخت را برای مردم تأمبن کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала