وضع تحریم های جدید آمریکا علیه پسر بشار اسد و ارتش سوریه

© AFP 2023 / Louai Besharaوضع تحریم های جدید آمریکا علیه پسر بشار اسد و ارتش سوریه
وضع تحریم های جدید آمریکا علیه پسر بشار اسد و ارتش سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایالات متحده تحریم های جدید علیه چهار شهروند سوری از جمله پسر رئیس جمهور بشار اسد و همچنین ده سازمان که در بین آنها بخش اول تانکی ارتش سوریه قرار دارد، وضع کرد.

به گزارش اسپوتنیک روز چهارشنبه دفتر خبری کاخ سفید در این خصوص اطلاع داد.

در این اطلاعیه آمده است: « هدف تحریم های امروز من جمله تاجر فاسد سوری است که در حمایت مستقیم رژیم است و همچنین نه فرد حقوقی که مسئولیت غنی سازی رژیم سوریه را از طریق ساخت املاک لوکس برعهده دارند. ایالات متحده همچنین سه فرد مرتبط با رژیم اسد از جمله ژنرال عالی رتبه که مسئول ادامه درگیری در سوریه بوده و بخش اول ارتش سوریه که مسئول نقض آشتی در سوریه است را تحریم می کند.»

کاخ سفید اطلاع داد: «به دنبال این مسائل تحریم های جدیدی نیز خواهد بود که بخشی از ادامه کمپین فشار اقتصادی و سیاسی است که هدفش قطع منابع رژیم اسد است، منابعی که او برای جنگ علیه ملت سوریه استفاده می کند.»

این تحریم ها به طور مشترک توسط وزارت دارایی و وزارت خارجه آمریکا به دستور رئیس جمهور دونالد ترامپ وضع شده است. بخشی از آنها در چارچوب قانون جدید آمریکایی با نام «قانون تزار» است که از ۱۷ ژوئن اجرایی شد.

در این لیست همچنین حافظ اسد پسر رئیس جمهور بشار اسد قرار دارد که متولد سال ۲۰۰۱ است. تحریم ها علیه بخش اول تانکی ارتش سوریه و فرمنده آن ظهیر توفیق اسد و همچنین پسرش کرم اسد نیز وضع شده است

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала