آمریکا روسیه را به اطلاعات نادرست درباره ویروس کرونا متهم کرد

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا روسیه را به اطلاعات نادرست درباره ویروس کرونا متهم کرد
آمریکا روسیه را به اطلاعات نادرست درباره ویروس کرونا متهم کرد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
منابع خبری در آمریکا ادعا دارند که روسیه در حال انجام یک کار تبلیغاتی ضد اطلاعاتی در مورد ویروس کرونا در امریکا است.

به گزارش اسپوتنیک، آسوشیتدپرس مقاله ای را منتشر کرده است مبنی بر اینکه روسیه در حال انجام یک کار تبلیغاتی ضد اطلاعاتی در مورد ویروس کرونا در امریکا است.

 موبایل   - اسپوتنیک ایران
رصد سیگنال‌های تلفن در تأسیسات نظامی روسیه توسط آمریکا

این رسانه با استناد به منابع ناشناس ادعا می کند که دو روس که در سازمان اطلاعات روسیه کار می کردند، از طریق سایت های انگلیسی زبان اطلاعات دروغین منتشر می کنند.

بر اساس این مقاله از ماه مه تا ژوئیه امسال ، سه سایت انگلیسی زبان حدود 150 مقاله را در زمینه مقابله با این بیماری منتشر کردند که یا روسیه را پشتیبانی می کند و ایالات متحده را محکوم کرده است.

این منابع می گویند با اطلاعات نادرست به مخاطبان غربی ، مسكو به دنبال تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده است. آنها اضافه كردند كه مقامات آمریكایی سعی می كنند از تکرار اوضاع سال 2016 جلوگیری كنند، هنگامی كه گفته می شود روسیه برای حمایت از كاندیدای آن زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ، دست به كار تبلیغات مخفیانه زده است.

شایان ذکر است، سخنگوی رئیس جمهور روسیه در واکنش به اتهامات بریتانیا مبنی بر ادعای حمله سایبری روسیه بر شرکت‌های داروسازی بریتانیا اعلام نمود که روسیه هیچ اطلاعی درمورد هک این شرکتها در دست ندارد. پیش از این مرکز امنیت سایبری بریتانیا ادعا کرده بود که هکرهای مرتبط با روسیه تلاش کرده اند تا در بریتانیا، امریکا و کانادا اطلاعات درمورد ساخت واکسن کووید ۱۹ را سرقت کنند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала