واکنش بعیدی‌نژاد به درخواست یک مقام ارشد انگلیس برای تحریم ایران

© Photo / IRNAواکنش بعیدی‌نژاد به درخواست یک مقام ارشد انگلیس برای تحریم ایران
واکنش بعیدی‌نژاد به درخواست یک مقام ارشد انگلیس برای تحریم ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سفیر ایران در لندن به اظهارات رئیس کمیته روابط خارجی مجلس عوام انگلیس در خصوص تحریم مقامات ایران واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، حمید بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در انگلیس به اظهارات تام تاگندهات، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس عوام انگلیس درباره تحریم مقامات ایران واکنش نشان داد.

سفیر ایران در لندن روز چهارشنبه در توییتی نوشت: میزان نفرتی که تام تاگندهت در قبال ایران نشان داده از تصور نیز خارج است‌. او هیچگاه از حمله به ایران دست نمی‌کشد و سوءبرداشت عمیقی نسبت به سیاست‌های منطقه‌ای ایران دارد. این مسئله احتمالا از عضویتش در ارتش درون افغانستان و عراق نشئت می‌گیرد.

بعیدی‌نژاد در توئیت دیگری افزود: همکاری نزدیک وی با گروه‌های ضدایرانی در کنگره آمریکا و دوستی‌اش با لابی‌های مخالف نظیر علی‌نژاد و گروهک‌ منافقین توهماتش در خصوص واقعیت‌های ایران را تشدید کرده است. موضع افراطی او از حمایت دولت و مجلس انگلیس برخوردار نشده است.

تام تاگندهت، رئیس کمیته روابط خارجه پارلمان انگلیس روز سه‌شنبه در نامه‌ای به جیمز کلورلی، مشاور وزیر خارجه انگلیس در امور خاورمیانه از اینکه نامی از هیچ مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست جدید تحریمی انگلیس علیه ۴۹ فرد و سازمان روسیه، عربستان سعودی، میانمار و کره شمالی وجود نداشته انتقاد کرده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала