امضای یادداشت تفاهم همکاریهای حمل و نقلی میان روسیه و ایران

© Flickr / Flazingo Photosامضای یادداشت تفاهم همکاریهای حمل و نقلی میان روسیه و ایران
امضای یادداشت تفاهم همکاریهای حمل و نقلی میان روسیه و ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاونین وزرای راه و حمل و نقل ایران و روسیه یادداشت تفاهمی در خصوص همکاریهای حمل و نقلی میان دو کشور به امضا رسانیدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال تلگرامی سفارت ایران در مسکو، یازدهمین کار گروه حمل و نقلی میان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه بصورت ویدئو کنفرانسی روز سه شنبه هشتم مرداد ماه با حضور شهرام آدم نژاد، معاون وزیر حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران و رئیس طرف ایرانی کار گروه و ولادیمیر توکارف، معاون وزیر حمل و نقل فدراسیون روسیه به کار خود پایان داد.

کاظم جلالی، سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه - اسپوتنیک ایران
جلالی از علاقمندی متقابل ایران و روسیه به همکاری نظامی سخن گفت

در این مراسم یادداشت تفاهم کار گروه حمل و نقلی به امضاء معاونین وزرای راه و حمل و نقل ایران و روسیه رسید. شایان ذکر است طی دو روز اخیر در نشست‌های کارشناسی موضوعات مربوط به همکاری های دوجانبه در بخش های جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نتایج آن در یادداشت تفاهم مورد اشاره گنجانده شده است.

به نقل از ایرنا، معاون وزیر حمل و نقل ایران در خصوص این یادداشت تفاهم اظهار داشت: در زمینه حمل و نقل ترکیبی، ترانزیت و گسترش برنامه کریدور شمال- جنوب، تاکید طرفین بر تداوم توسعه و افزایش ظرفیت‌های حمل و نقلی از مسیر دریای خزر و شاخه‌های غربی و شرقی کریدور شمال- جنوب و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های حمل و نقل چندوجهی کالا در مسیرهای ایران-روسیه به سمت اروپا است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала