به آغوش کشیدن زن و مرد در برنامه زنده تلویزیونی ایران +ویدئو

© Fotolia / Mikhail_kaylВлюбленная пара
Влюбленная пара  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهدی واعظی از مجریان شبکه سه سیما در برنامه زنده به شیوه‌ای متفاوت خبر ازدواجش را با به آغوش کشیدن همسرش اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مجری جوان صدا و سیمای ایران مهدی واعظی که چند سال گذشته نیز به علت مصاحبه جنجالی با مدیرعامل پرسپولیس ممنوع التصویر شد به تازگی با حضور همسرش در برنامه‌‌ی زنده "سلام، صبح بخیر" از شبکه سوم سیما جنجال دیگری آفرید و در فضای مجازی خبرساز شد که واکنش کاربران را به دنبال داشت.

View this post on Instagram

A post shared by سیمابین (@simabeen) on

مهدی واعظی که در این برنامه تلویزیونی میزبان نیوشا مرادبخش ورزشکار و ملی پوش هندبال بود در حین مصاحبه به یکباره به سبک جدید کرونایی با او دست می‌دهد، او را در آغوش می‌کشد و باعث تعجب سایر همکاران و مجریان حاضر در صحنه شد. وی در پاسخ متعجب شدن همکارانش همان لحظه اعلام کرد که این خانم همسرش می‌باشد و آنها ۸ ماه پیش ازدواج کرد‌ه‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by khabaronline | خبرآنلاین (@khabaronlin) on

کاربران بسیاری با کنایه به اینکه این اتفاق پیش از این بارها در صدا و سیمای جمهوری اسلامی رخ داده است عنوان می‌کند مجری و مهمان برنامه در دنیای واقعی زن و شوهر هستند. 

 برخی از کاربران این برخورد را نقد کردند و برخی دیگر تحسین کردند و معتقدند عشق به همسر جایگاه والایی دارد اما روی آنتن زنده جلوه زیبایی ندارد.

View this post on Instagram

A post shared by رسانه ورزش بانوان (@coaradsportwoman) on

جمعی از کاربران معتقدند این بازی‌ها برای جذب مخاطب برنامه‌های تلویزیونی صورت می‌گیرد اما نظر مردم نسبت به تلویزیون ایران تغییر نخواهد کرد و همچنان مخالف آن هستند که همیشه حقیقت را کتمان کرده است. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند مجری روش مناسبی برای این سوپرایز، ابراز علاقه و عنوان کردن ازدواجش انتخاب نکرده است و می‌توانست بسیار بهتر و زیباتر همسر و همکارانش را شگفت‌زده و خوشحال کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала