بیل گیتس: سیستم فعلی آزمایش کرونا در آمریکا اتلاف وقت و هزینه است

© AP Photo / Samuel Habtabبیل گیتس: سیستم فعلی آزمایش کرونا در آمریکا اتلاف وقت و هزینه است
بیل گیتس: سیستم فعلی آزمایش کرونا در آمریکا اتلاف وقت و هزینه است  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بیل گیتس ، بنیانگذار مایکروسافت با انتقاد از سیستم فعلی آزمایش کرونا در ایالات متحده را اتلاف زمان نام برد.

به گزارش اسپوتنیک بیل گیتس در مصاحبه با CNBC گفت: "اکنون ، وقتی بیش از سه روز ، گاهی حتی یک هفته منتظر می مانید تا نتیجه آزمایش را بدست آورید ، هیچ کس مجبور نیست حتی برای آن یک دلار پرداخت کند. این کاری دیوانه وار است. شما باید هر چه سریعتر نتیجه تست را بدهید تا افراد آلوده رفتار خود را تغییر دهند و نتوانند دیگران را آلوده کنند."

گیتس در ادامه گفت: سیستم آزمایش کووید 19 در آمریكا اتلاف وقت و هزینه است.

هشدار بیل گیتس درباره خطر ناکارآمدی واکسن کرونا  - اسپوتنیک ایران
هشدار بیل گیتس درباره خطر ناکارآمدی واکسن کرونا

گیتس، از زمان شروع این بیماری، در رسانه های ایالات متحده به عنوان یک متخصص کروناویروس شهرت کسب کرده است. وی همچنین در مصاحبه با کانال تلویزیونی اظهار داشت که انتخاب داروهای لازم تا پایان سال میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری را کاهش می دهد.

در ماه آوریل ، گیتس پیش بینی کرده که جهان پس از همه گیری ویروس کرونا در چه زمانی می تواند به حالت عادی برگردد. به گفته بنیانگذار مایکروسافت ، جامعه به یک تا دو سال وقت نیاز دارد تا تمام عواقب شیوع ویروس کرونا را به طور کامل برطرف کند. بنابراین ، برای خارج شدن از مرحله اول شیوع این بیماری همه گیر ، لازم است که چنان سیستم فعالیت ایجاد شود که خطر بازگشت به مرحله رشد نمایی عفونت را از بین ببرد. وی پیش بینی کرد که نگرانی مردم به خاطر احتمال ابتلا به این بیماری هولناک حفظ شده و رفتار آنها را به طرز چشمگیری تغییر یابد

بیل گیتس به همراه همسرش ملیندا 100 میلیون دلار برای مبارزه با کووید ـ 19  اهدا کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала