انفجار مهیب در کرمانشاه+ویدئو

© Sputnikانفجار مهیب در کرمانشاه
انفجار مهیب در کرمانشاه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انفجار شش تریلی حامل سوخت در پارکینگی در شهرک دولت آباد کرمانشاه موجب آتش سوزی گسترده گشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اظهار داشت: ساعت یازده در پارکینگ خودروهای سنگین که عموما سوخت رسان هستند آتش سوزی به وقوع پیوست.

​بالایی با بیان اینکه نیروهای اورژانس و آتش نشانی به محل اعزام شدند، گفت: تاکنون یک نفر در این حادثه مصدوم شده است و فرد دچار سوختگی با آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

او گفت: ستاد بحران شهرستان درخواست امکانات استانی داشتند و به همین منظور نیروهای کمکی از پالایشگاه کرمانشاه و خطوط لوله نفت اعزام شدند.

بالایی با بیان اینکه در صورت نیاز آمادگی اعزام  نیروهای ارتش و سپاه را به  محل آتش سوزی داریم افزود: با توجه به  وجود مواد نفتی و بنزین از  مواد موثر در مرحله ای آب و در بخش دیگر فوم برای مهار حریق هستند؛ خوشبختانه تجمع انسانی در این منطقه نبوده به همین دلیل خسارت جانی کمتر است و بخش زیادی از خودروهای موجود در پارکینگ تخلیه شدند.

کیوان ملکی قائم مقام سازمان آتش نشانی کرمانشاه در تشریح چگونگی حادثه آتش سوزی خودروهای سوخت رسان در کرمانشاه بیان داشت: در این حادثه شش تریلی حامل سوخت در پارکینگ "اعتماد" شهرک دولت آباد دچار آتش سوزی شده و به دنبال آن انفجار پی در پی شش مخزن سوخت خودروهای ترانزیت سوختی را در پی داشته است. 

​ملکی از اعزام حدود ۱۰۰ آتش نشانی به محل حادثه خبر داد و افزود: هم اکنون آتش نشانان به همراه ۲۳ خودرو در حال اطفاء حریق هستند.

او تاکید کرد: در این حادثه تلفات جانی نداشتیم و تنها چند نفر مصدوم شدند که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

آتشپاد رضایی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه نیز گفت: بر اساس این گزارش پس از دریافت محل حریق از تمامی ایستگاه‌های ۱۰ گانه خودروهای اطفایی حریق فراخوان و به محل اعزام شدند.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر تمام نیروهای آتش نشان در حال اطفا کردن خودروهای حامل بنزین هستند و توانستند حدود ۴۰ خودرو حامل بنزین از پارکینگ خارج کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала