اینستاگرام متهم به جاسوسی کاربران از طریق دوربین شد

© Sputnik / Vitaly Podvitskiاینستاگرام متهم به جاسوسی کاربران از طریق دوربین شد
اینستاگرام متهم به جاسوسی کاربران از طریق دوربین شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران برنامه اینستاگرام متوجه شده اند که این برنامه به طور خودکار دوربین جلوی دستگاه را فعال می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال روسی زوزدا، فعالیت ناخواسته اینستاگرام توسط صاحبان ابزارهای آیفون که نسخه بتا iOS 14 نصب شده است، آشکار شد. با این به روز رسانی بود که عملکرد اعلان دوربین یا میکروفون مشخص شد.

می نویسد NSN، کاربران متوجه شدند که این نشانگر فعال شدن دوربین حتی در حالی که فقط کاربران در حال تماشا کردن تصاویر در اینستاگرام بودند، را اعلام می کرد.

کانال تلویزیونی "360" اشاره می کند: برنامه نویسان، این وضعیت را به عنوان خطایی در برنامه توضیح دادند که متخصصان در حال حاضر روی رفع آن کار می کنند. آنها به همه کاربران سرویس اطمینان دادند كه برنامه فقط وقتی خود کاربر می خواهد دوربین جلوی یا عقب را روشن كند فعال می شود.

در ماه ژوئن، پاول دوروف بنیانگذار پیام رسان تلگرام، فیس بوک و اینستاگرام را به تقلب متهم کرد. به گفته وی، آنها با تبلیغ طرح های کلاهبرداری که گفته می شود از طرف وی راه اندازی شده اند، درآمد کسب می کنند.

برای اثبات سخنان خود، این بیزنس من در پست های تبلیغاتی در اینستاگرام به نقل قول هایی اشاره کرد که متعلق به او نیست، اما نویسندگان نشریات این سخنان را به عنوان اظهارات این برنامه نویس منتقل می کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала