موسوی: به اقدام تروریستی آمریکا در حادثه هواپیمای ماهان پاسخ خواهیم داد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / موسوی: به اقدام تروریستی آمریکا در حادثه هواپیمای ماهان پاسخ خواهیم داد
موسوی: به اقدام تروریستی آمریکا در حادثه هواپیمای ماهان پاسخ خواهیم داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی وزارت خارجه ایران اعلام کرد، به وقت مقتضی پاسخ لازم را  به اقدام تروریستی آمریکا در مورد هواپیما مسافربری ایران  خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه ایران در نشست خبری با خبرنگاران اعلام کرد که اقدامات لازم را برای پشیمان کردن آمریکایی‌ها انجام خواهیم داد.

جزئیات جدید از جنگنده هایی که هواپیمای ماهان را رهگیری کرده بودند - اسپوتنیک ایران
جزئیات جدید از جنگنده هایی که هواپیمای ماهان را رهگیری کرده بودند

سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره اقدامات جنگنده های آمریکا علیه هواپیمای مسافربری ایران گفت: آمریکایی‌ها از انواع و اقسام رایزنی‌ها را امتحان می‌کنند؛ از راهزنی دریایی به هوایی رسیدند و اقدام خطرناکی که علیه هواپیمای مسافربری ایران در فضای سوریه و لبنان انجام دادند بسیار خطرناک بود. 

عباس موسوی خاطر نشان کرد: یک اقدام و تهدید تروریستی بود که خلاف همه موازین و قوانین حقوقی و بین‌المللی است و ایران اقدامات لازم را برای پشیمان کردن آمریکایی‌ها انجام خواهد داد.

وی همچنین به سفر وزیر امور خارجه ایران به عراق و سفر نخست وزیر این کشور به تهران در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: امیدوارم که  نتایج این سفرها خیر  برای دو ملت ایران و عراق باشد.

سخنگوی وزارت خارجه در مورد اظهارات اخیر پمپئو  در  ارتباط با تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران و تلاشهای این کشور در این زمینه  گفت:  بر اساس رایزنی‌ها و تماس هایی که ما با دوستان مان داشتیم، بعید  می‌دانم که آمریکایی‌ها به اهداف خود در این زمینه دست پیدا کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала