جنجال تجویز جدید پدر طب اسلامی در فضای مجازی +عکس

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر دختری که روش استتار ماسک بهداشتی را پیدا کرد + ویدئو
دختری که روش استتار ماسک بهداشتی را پیدا کرد + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران در صفحات اجتماعی نسبت به توصیه آیت الله تبریزیان که "فقط زنان ماسک بزنند" واکنش‌های تندی نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، آیت الله تبریزیان که در میان هوادارانش پدر طب اسلامی خوانده می‌شود درباره سرایت کرونا در جلوگیری از پیشرفت کرونا عنوان کرد ماسک زدن مختص زنان است، وی در این‌باره در کانال تلگرامی خود متنی منتشر کرد که واکنش‌های شدید کاربران را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by صفحه رسمی وب‌سایت برترین‌ها (@bartarinha_news) on

‌وی در کانال تلگرامی خود مدعی شده است: «در مردان انتقال و سرایت از راه هوا و از شخصی به شخص دیگر اصلا وجود ندارد و این امر مختص بانوان است و صرفا سرایت از خانم‌ها به آقایان و آن هم در صورت تماس نزدیک محقق می‌شود. پس احتمالا اگر فقط خانم‌ها از ماسک استفاده کنند، در جلوگیری از پیشرفت کرونا کافی است و آقایان نیازی به استفاده از ماسک ندارند.»

View this post on Instagram

A post shared by دیده بان ایران (@didbaniran.ir) on

کاربران در واکنش به این موضوع آن را جهل و زن ستیزی می‌خوانند و ضمن اینکه گره زدن محکم‌تر حجاب در پاندمی کووید ۱۹ را بسیار مضحک عنوان می‌کنند، معتقدند در ایران از هیچ فرصتی برای ظلم به زن‌ها فروگذار نمی‌کنند و آیت الله تبریزیان کارنامه زن ستیزی در ایران را تکمیل کرده است.
این کاربران عنوان می‌کنند تجویزها و توصیه‌های پیشین تبریزیان همچون روغن بنفشه کافی نبوده که اکنون به ماسک زدن زنان برای جلوگیری کرونا فتوا می‌دهد؟! آنها معتقدند باید با این مسائل برخورد شود تا سبب هرج و مرج در جامعه نشود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала