ترامپ: اکثریت مردم آمریکا حامی من هستند

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: اکثریت مردم آمریکا حامی من هستند
ترامپ: اکثریت مردم آمریکا حامی من هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بر اساس گزارشی، نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد که جو بایدن رقیب دمکرات دونالد ترامپ در چندین ایالت مهم آمریکا از او پیشی گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العربیه، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، روز یکشنبه 26 ژوئیه گفت: اکثریت خاموش ایالات متحده که در تبلیغات انتخاباتی یا نظرسنجی‌ها شرکت نمی‌کنند، در انتخابات از من حمایت خواهند کرد.

بایدن - اسپوتنیک ایران
نبرد انتخاباتی بایدن و ترامپ ادامه دارد

ترامپ این سخنان را صد روز باقی مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیان کرده است.

ترامپ در حساب کاربری خود در شبکه توییتر نوشت، به عقیده بسیاری از ناظران کمپین مبارزات انتخاباتی او نسبت به کمپین‌های دیگر در تاریخ این کشور بزرگ باعث ایجاد شور و شوق بیشتری شده است.

او گفت، این شور و شوق حتی از انتخابات سال 2016 نیز بیشتر است.

ترامپ گفت: «بایدن چیزی ندارد. اکثریت خاموش و ساکت جامعه آمریکا در تاریخ 3 نوامبر صحبت خواهند کرد».

ترامپ به هواداران خود وعده داد که دروغ بودن نظرسنجی‌ها مبنی بر پیشی گرفتن جوبایدن بر وی را ثابت خواهد کرد.

گفتنی است که نتایج نظرسنجی‌های روز یکشنبه که توسط NBC و CNN منتشر شد، نشان می‌دهد که جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در سه ایالت بزرگ «آریزونا ، فلوریدا و میشیگان» که ترامپ در سال 2016 در آن سه ایالت‌ برنده شده بود بر دونالد ترامپ پیشی گرفته است.

ترامپ طی روزهای گذشته سعی کرد از پرداختن مرتب به بحران بهداشتی ناشی از بیماری همه‌گیر کرونا خودداری کند و مجدداً تجمعات عمومی برای بسیج رای‌ دهندگان را از سر بگیرد. او گفت که ویروس کرونا در پایان بهار کاهش خواهد یافت.

سخنرانی‌های ترامپ طی روزهای گذشته تغییر یافت و او برای جلب اعتماد آمریکایی‌ها و گرفتن رای آنها در انتخابات ریاست جمهوری رویکرد جدیدی اتخاذ کرد. ترامپ برای اولین بار به بدتر شدن اوضاع اعتراف کرد و از مردم آمریکا خواست تا مقررات بهداشتی را رعایت کنند.

از سوی دیگر جوبایدن رقیب او با سفر به ایالت‌های مختلف آمریکا و ارائه برنامه اقتصادی تلاش می‌کنند که بیشترین حمایت آمریکایی‌های ناراضی از ترامپ را به سوی خود جلب کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала