پشیمانی ترامپ بابت انتشار اغلب توئیت هایش

© REUTERS / Leah Millisپشیمانی ترامپ بابت انتشار اغلب توئیت هایش
پشیمانی ترامپ بابت انتشار اغلب توئیت هایش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس‌جمهور آمریکا در جریان مصاحبه ای اعتراف کرد که اغلب از بابت انتشار توئیت‌هایش احساس پشیمانی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با "دِیو پورتنوی" بنیانگذار وبگاه بارستول اسپورتز اعتراف کرد که توئیت کردن را دوست دارد اما اغلب از توئیت‌های خود پشیمان می‌شود.

ترامپ در این باره افزود: در گذشته نامه‌ای می‌نوشتید و بر روی میز می گذاشتید و وقتی که روز بعد برمی‌گشتید به خود می‌گفتید «خوشحالم که آن را نفرستادم». اما چنین کاری با توئیت ممکن نیست.

بایدن: ترامپ ممکن است دست به سرقت بزند - اسپوتنیک ایران
بایدن: ترامپ ممکن است دست به سرقت بزند

وی ادامه داد: در توئیتر برای لحظه‌ای حس خوبی از اقدام خود پیدا می‌کنید اما بعد، داستان تلفن‌هایی است که به شما می‌شود و می‌پرسند «حقیقتا شما بودید که آن حرف را زدید» و شما در جواب می‌گویید «مگر چه ایرادی داشت؟» و به دنبال آن خیلی چیزها دستگیرتان می‌شود.

ترامپ همچنین مدعی شد که باز توئیت‌های او برایش بیشتر دردسرساز می‌شوند تا توئیت‌های خود او.

بیش از ۸۴ میلیون نفر حساب توئیتری دونالد ترامپ را دنبال می‌کنند. ترامپ که هیچ رئیس جمهور دیگری به اندازه او از توئیتر استفاده نکرده است اغلب اوقات با اظهارات نسنجیده خود جنجال بپا می کند، حال آنکه وی مدعی است با توئیت‌هایش اخبار جعلی را خنثی می‌کند. البته، منظور او از اخبار جعلی، مطالبی است که رسانه‌های منتقد منتشر می‌کنند.

طی ماه‌های اخیر چند بار پیش آمده که توئیتر به دلیل آنکه پیام‌های رئیس‌جمهور آمریکا حاوی مضامین خشونت‌بار بوده یا از قانون کپی رایت پیروی نکرده، آنها را از دید عموم پنهان کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала