سایه‌افکنی نفت بر کارآفرینی و خلاقیت جوانان ایران

© Sputnik / Evgeny Yepanchintsev جوانان
 جوانان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور: توجه اقتصاد دانش بنیان به ذهن جوانان به عنوان یک سرمایه است، نه جیب آن‌ها.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر»، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اعلام کرد نفت خسارات بسیاری به کارآفرینی و خلاقیت جوانان ایران وارد کرد.

وی در ادامه افزود:«پایگاه نوژه می‌تواند یکی از محورهای اصلی فعالیت‌های فرهنگی همدان باشد که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است. اقتصاد دانش بنیان یک نرم افزار است و بر روی سخت‌افزار جای می‌گیرد. امروز دنیا به سمت فن آوری و تولید محصولات دانش بنیان حرکت می‌کند.

پیشنهاد ایجاد مکانیزم پرداخت ها بین شرکت های دانش بنیان ایران و روسیه - اسپوتنیک ایران
پیشنهاد ایجاد مکانیزم پرداخت ها بین شرکت های دانش بنیان ایران و روسیه

باید بتوانیم فرهنگ اقتصاد دانش بنیان را در کشور به خصوص در بین جوانان همدان نهادینه کنیم. نفت خسارات بسیاری به کارآفرینی و خلاقیت جوانان ایران وارد کرد. توجه اقتصاد دانش بنیان به ذهن جوانان به عنوان یک سرمایه است، نه جیب آن‌ها. جامعه‌ای دانش بنیان است که افراد را به خاطر خود فرد، توانایی‌ها و خلاقیت‌های آن‌ها بخواهد.

دانشگاه‌های هر کشور و استانی محور توسعه محسوب می‌شود و باید حمایت شوند. بنابراین باید اثرات تعداد دانشجویان دانشگاه‌های یک استان را در بین مردم لمس کرد.

در فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و علم و فن‌آوری باید، به گونه‌ای عمل کرد که اثرات دانش را در اقتصاد مشاهده کنیم. ظرفیت‌های خوبی در زمینه علم و فناوری در استان همدان وجود دارد و تلاش می‌شود با تمام توان از طرح‌ها و برنامه‌های استان همدان در این زمینه حمایت و پشتیبانی شود».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала