واکنش ها به رهگیری هواپیمای ماهان

© AP Photo / Matthew Bruch/U.S. Air Forceواکنش ها به رهگیری هواپیمای ماهان
واکنش ها به رهگیری هواپیمای ماهان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پرواز جنگنده اف-15 در نزدیکی هواپیمای مسافری ماهان واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

به گزارش اسپوتنیک، دیشب دو جنگنده  F-15 آمریکا با پرواز بر فراز منطقه «التنف» در مرز عراق و سوریه برای هواپیمای مسافربری ماهان که از سوریه به سمت لبنان در حرکت بود، مزاحمت ایجاد کردند. در پی این حادثه خلبان هواپیما مجبور به فرود ناگهانی در ارتفاع بسیار پایین شد که در نتیجه آن تعدادی از سرنشینان زخمی شدند. دو مقام آمریکایی در گفت‌وگوی کوتاه با خبرگزای رویترز مدعی شدند که یک جنگنده آمریکایی از نوع «F-15» صرفا در حوزه دید هواپیمای مسافربری ایرانی قرار گرفت، ولی این رخداد در فاصله امن صورت گرفته است.

کاربری با نام @HosseinDalirian نوشت: "اقدام شجاعانه خلبان ماهان با عبور از بالای سر نظامیان آمریکایی هواپیمای ایرباس مورد تهدید جنگنده‌های آمریکایی با اقدام شجاعانه خلبان ایرانی‌اش با عبور از آسمان تنف (یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های آمریکا در سوریه)، نظامیان آمریکایی را تحقیر کرد و راهی ایران شد"

کاربری با نام @m_akbarzadeh5 نوشت: "ولی تو ماجرای هواپیمای ماهان واکنش فوری ارتش اسرائیل جالب بود! اینکه اینقدر سریع بگی "ما نبودیم" معنیش میشه "اصلا ما غلط بکنیم"

کاربری با نام @AliReza9119 نوشت: "اقتدار جمهوری اسلامی آنقدر زیاد است که نه آمریکا جرأت میکند مسئولیت این اتفاق را قبول کند نه اسرائیل!!! اشکال ندارد، ما به هر دو سیلی میزنیم..."

کاربری با نام @dr_moosavi نوشت: "حمله به هواپیمای مسافربری یعنی تروریسم!"

وزیر راه ایران نیز در این باره گفت: تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایرانی اقدام تروریستی بود حتما باید کشورها و جامعه بین المللی این حرکت مسموم را محکوم کنند جمهوری اسلامی ایران پیگیری حقوقی این اتفاق را انجام خواهد داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала