ماسک ها، جزو جدایی ناپذیر از زندگی مردم دنیا +عکس، ویدئو

© Sputnik / Soheil GhanbarzadehЭкспонат выставки "Put your mask on" в Тегеране
Экспонат выставки Put your mask on в Тегеране - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با شیوع ویروس کرونا دیگر ماسک قسمتی از زندگی مردم شده است!

به گزارش اسپوتنیک، پس از شیوع ویروس کرونا، ماسک ها قسمتی از لباس مردم شده است و علی رغم مقاومت اولیه، هم اکنون آن را پذیرفته اند. به عنوان مثال در کشور ترکیه، ماسک هایی با تزئینات طلا برای عروس خانم ها تولید شده است که ۳۰ گرم طلا در آن بکار رفته است.

View this post on Instagram

A post shared by بـدانيـم 💡 علم و حقیقت (@bedaanim) on

گفته شده است که قیمت این ماسک ها ۱۴ هزار لیر است. در فروشگاه های لباس نیز در بعضی از کشورها، مانکن هایی دیده شده است که ماسک بر صورت دارند.
همچنین گفته شده است که یک طراح و سر آشپز اردنی، از پوست بادنجان برای ساخت ماسک استفاده کرده است. این ماسک ضخیم دوام بالایی دارد و تنفس با آن براحتی انجام می شود.
همچنین در کشور هند نیز ماسک هایی با تزئینات الماس به بازار آمده است و طرفداران زیادی پیدا کرده است. گفته شده است که این ماسک ها با قیمت ۵۰۰۰ دلار در فروشگاه های طلا و جواهرات به فروش می رسد.

View this post on Instagram

A post shared by 👰 لباس عروس وعقدونامزدی (@lebas.aroos.asalgiso) on

بسیاری از کاربران معتقدند که ویروس کرونا روی سطوح فلزی بیشتر می ماند بنابراین منطق ماسک با تزئینات طلا را متوجه نشدند. ضمن اینکه به گفته آنان، طلا بر روی ماسک وزن آن را زیاد می کند و دیگر استفاده از آن آسان نیست. به گفته بسیاری از کاربران، در کشورهای جهان اول گرایش به سمت تولید واکسن است اما کشورهایی مانند ترکیه و هند در حال ساخت ماسک هایی از جنس طلا و الماس هستند که جای تامل دارد. برای عده ای از کاربران نیز این سئوال ایجاد شده است که پوشیدن ماسک توسط عروس سبب پوشاندن آرایش او می شود. پس تکلیف آن همه میکاپ چه می شود؟

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала