طرح سینما روی آب ابتکار کرونایی در پاریس +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مطرح شدن درخواست بازگشایی سینماها در ایران
مطرح شدن درخواست بازگشایی سینماها در ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در یک ابتکار کرونایی جدید برنامه تابستانی پلاژ پاریس و طرح «سینما روی آب» بر روی رودخانه "سن" برای علاقمندان به فیلم و سینما اجرا شد.

به گزارش اسپوتنیک، برنامه پلاژ پاریس که با هدف تبدیل قسمت‌هایی از رود "سن" برای ایجاد یک مرکز تفریحی به ساحل‌های مصنوعی تبدیل می‌شود برخلاف هر سال با وجود شیوع کرونا در این روزها از ۱۸ ژوئیه تا ۳۰ اوت در پاریس برگزار می‌شود. متولیان شهر پاریس نیز برای جذب مخاطب در روزهای همه‌گیری کرونا طرح ابتکاری "سینما روی آب" را کلید زدند که تماشاچیان با قایق برقی ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت رایگان به تماشای کمدی حمام بزرگ محصول سال ۲۰۱۸ کشور فرانسه نشستند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

این طرح با مجموع ۳۸ قایق با ظرفیت ۶ نفر از اعضای یک خانواده یا دوستانی که از ناقل نبودن یکدیگر اطمینان داشته باشند، می‌باشد و علاوه بر این تعداد ۱۵۰ صندلی نیز در حاشیه پرآب‌ترین رودخانه فرانسه تعبیه شده است که سایر علاقمندان بتوانند فیلم را روی پرده شناور "سینما روی آب"، دنبال کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Phoenix Centre Toronto (@phoenixcentre.toronto) on

کاربران بسیاری این ایده و طرح را تحسین می‌کنند و معتقدند همیشه راهی هست. این کاربران این طرح و طرح مشابه همچون "سینما ماشین" را طرح‌های جالبی می‌دانند که مخاطبان خاص خود را دارد. اما برخی از کاربران از دیدگاه دیگری به این موضوع نگاه می‌کنند و عنوان می‌کنند چنین طرح‌‌هایی برای قشر پردرآمد است که از تفریح‌های زیادی بهره می‌برند نه عموم مردم جامعه. این کاربران معتقدند پول خوشبختی می‌آورد و امیدوارند این طرح‌ها و طرح‌های مشابه، کل جامعه را شامل شود که در این روزهای سخت و تلخ همه مردم بتوانند استفاده کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала