آغاز آزمایشات ناو گشتی جدید نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه

© Sputnik / Aleksandr Gal'perin /  مراجعه به بانک تصاویر آغاز آزمایشات ناو گشتی جدید نیروی دریایی روسیه در دریای سیاه
آغاز آزمایشات ناو گشتی جدید نیروی دریایی روسیه  در دریای سیاه  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آزمایشات دریایی کارخانه ای سومین ناو گشتی طرح 22160 نیروی دریایی روسیه به نام "پاول درژاوین" کارخانه در دریای سیاه آغاز شده است.

به گزارش اسپوتنیک در اطلاعیه ناوگان روسیه در دریای سیاه ضمن اعلام این مطلب آمده است: "خدمه ناو گشتی جدید پاول درژاوین برای اولین بار به دریا رفته  و آزمایشات  دریایی کارخانه ای  این ناو را آغاز کردند."

خاطرنشان می شود که این ناو جدید به ناوگروه حفاظت از آبهای اطراف  پایگاه دریایی ناوگان روسیه در دریای سیاه در بندر نووراسیسک خواهد پیوست.

روسیه ناو هواپیمابر اتمی می سازد - اسپوتنیک ایران
روسیه ناو هواپیمابر اتمی می سازد

خدمه در هنگام رفتن به دریا ، وسیله اصلی تولید انرژی در ناو جدید را برای حالتهای مختلف کار تنظیم و امتحان کرده، مکانیسم های ذخیره و تجهیزات مختلف از جمله هنگام استفاده از وسایل تولید نیرو برای وضعیت اضطراری و همچنین ارتباطات درون ناو  را مورد آزمایش قرار می دهند.

پیش از این ، وزارت دفاع فدراسیون روسیه گزارش داده بود که سومین ناو  گشتی طرح  22160 "پاول درژاوین" که در کارخانه زلنودولسک  (Zelenodolsk) به نام گورکی ساخته شده ، قبل از مهلت مقرر در قرارداد ، به نیروی دریایی روسیه خواهد پیوست. قرار است ناو  تا پایان سال 2020 به نیروی دریایی روسیه تحویل داده شود.

ناوگان روسیه در دریای سیاه در حال حاضر دارای دو ناو گشتی از این نوع با نام های"واسیلی بیکوف" و "دمیتری روگاچف"است که در کارخانه گورکی شهر زلنودولسک ساخته شده اند.

ناو  های گشتی طرح 22160 برای محافظت و دفاع از منطقه اقتصادی دریایی طراحی شده و می توانند عملیات  جستجو و نجات ، اسکورت کاروان های ناو  و مبارزه با دزدان دریایی را انجام دهند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала