جهان دفاتر کار را بی فایده تشخیص داد

© Fotolia / Goodluzجهان دفاتر کار را بی فایده تشخیص داد
جهان دفاتر کار را بی فایده تشخیص داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت ها در سرتاسر جهان در حال تعریف مجدد روش های کاری خود هستند و نتیجه گیری از فعالیت های خود را در زمینه همه گیری ویروس کرونا می گیرند.

به گزارش اسپوتنیک، در مطالعه ناوبر تجارت پس از قرنطینه بیان شده است. کمپانی HSBC عنوانی برای بازیابی در دسترس قرار داده است.

فراخوان به تعامل بین المللی برای دسترسی همه جهانیان به واکسن کرونا  - اسپوتنیک ایران
سازمان بهداشت جهانی زمان واکسیناسیون جهانیان بر علیه کرونا را پیش بینی کرد

تقریبا نیمی (۴۷ درصد) از شرکت کنندگان در نظرسنجی اعتراف کردند که به دلیل شیوع جهانی ویروس می توانند برای چالش های بهتری آماده شوند.

این همه گیری باعث شده است تا بسیاری از مردم متوجه شوند که دفاتر غیر ضروری هستند؛ ۲۹ درصد از پاسخ دهندگان قصد دارند در آینده برخی از محل های اشغال شده توسط سازمان خود را خالی کنند.

از نظر برنامه کاری، اکثریت (۶۹ درصد) کارفرمایان امیدوارند که کار انعطاف پذیر به زودی به یک معیار تبدیل شود، در حالی که دو سوم (۶۱ درصد) معتقدند همکاری آنلاین طی دو سال آینده تبدیل به یک رویه معمول خواهد شد.

همچنین، بیش از یک سوم شرکت کنندگان در نظرسنجی (۳۴ درصد) به کاهش تعداد سفرهای کاری در مسافت طولانی فکر می کنند. این نظرسنجی در بین بیش از ۲۶۰۰ نماینده شرکت ها از ۱۴ کشور انجام شده است.

پیش از این، متخصصان پژوهشگاه تحلیل اجتماعی و پیش بینی آکادمی ریاست جمهوری روسیه از اقتصاد ملی و مدیریت عمومی به این نتیجه رسیدند که از هر ده روس یک نفر می خواست به کار خود از خانه ادامه دهد.

در عین حال معلوم شد که هرچه دستمزد بالاتر باشد، احتمال تصویب از سوی مدیر نیز بیشتر می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала