پلوسی: ترامپ ویروس کرونا است

© REUTERS / Jonathan Ernst پلوسی: ترامپ ویروس کرونا است
 پلوسی: ترامپ ویروس کرونا است  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا کرونا را " ویروس ترامپ " خواند و بار دیگر از نحوه عملکرد رئیس جمهور در مقابله با این بیماری به شدت انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که از منتقدین سرسخت ترامپ است در یک  گفتگو با شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد با توجه به سخنان امروز رئیس جمهور گمان می‌کنم وی به اشتباهاتی که تاکنون در استفاده از ماسک مرتکب شده و اینکه کرونا شوخی نیست اعتراف کرد.

هشدار ترامپ به وخامت اوضاع کرونا در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
هشدار ترامپ به وخامت اوضاع کرونا در آمریکا

پلوسی اظهار داشت: «وضع این همه گیری  کرونا به علت کوتاهی و اهمال ترامپ پیش از آنکه بهتر شود بدتر شده است و در حقیقت، این ویروس ترامپ است».

پلوسی این اظهارات را در واکنش به سخنان اخیر دونالد ترامپ در کاخ سفید مطرح کرد که در جریان آن ترامپ از استفاده از ماسک دفاع کرد و از آمریکایی‌ها خواست برای مقابله با این بیماری ضمن شستشوی دست‌ها فاصله اجتماعی را نیز رعایت کنند.

ترامپ پیشتر مدعی شد: «وضع شیوع کرونا در آمریکا تحت کنترل است. مردم آمریکا اگر نمی‌توانند فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند از ماسک استفاده نمایند».

پلوسی دراین  گفتگو ابراز داشت اگر ترامپ ماه‌ها پیش گفته بود بیائید از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را به جای برگزاری تجمعات رعایت کنیم، امروز شمار بیشتری از شهروندان از وی دنباله روی کرده بودند.

پلوسی در پاسخ به پرسش مجری برنامه درباره اینکه آیا به اعتقاد وی هزاران آمریکایی به دلیل نوع واکنش ترامپ به این بیماری جان خود را از دست داده اند افزود: بله این چیزی است که من می‌گویم و گمان می‌کنم کاملا واضح و مشخص است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала