دستگیری تمامی عاملان ناآرامی در استان خوزستان

© AFP 2023 / Behrouz Mehriدستگیری تمامی عاملان ناآرامی در استان خوزستان
دستگیری تمامی عاملان ناآرامی در استان خوزستان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده انتظامی استان خوزستان اعلام کرد که تمامی افراد محرک برای برپایی تجمع غیر قانونی و هنجارشکنانه بهبهان پس از شناسایی دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سردار حیدر عباس زاده  فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: پنجشنبه شب گذشته تعداد معدودی از شهروندان بهبهانی به بهانه گرانی در میدان بانک ملی این شهرستان تجمع کرده و اقدام به شعارهای ساختار شکنانه کردند.

مقام ایرانی در خصوص تجمعات در بهبهان توضیح داد - اسپوتنیک ایران
مقام ایرانی در خصوص تجمعات در بهبهان توضیح داد

وی گفت: خوشبختانه با حضور  به موقع پلیس، نیروهای امنیتی و بسیج و نیز مردم با بصیرت بهبهان در کمترین زمان ممکن این تجمع برچیده شد و افراد متفرق شدند و هیچگونه خسارت مالی و جانی در این تجمع به وجود نیامد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: جمعه شب  گذشته هم جمع زیادی از مردم بهبهان در یک اقدام خودجوش در محکومیت این تجمع ساختارشکنانه راهپیمایی کرده و خواستار برخورد با این افراد شدند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در همان شب آرامش به شهر بهبهان برگشت و نیروهای پلیس اوضاع را تحت کنترل گرفتند و هیچگونه مشکلی در حال حاضر در این شهرستان وجود ندارد.

سردار عباس زاده گفت: حمایت گروهک‌های تاریخ مصرف گذشته از اجتماعات اعتراضی نوعی استیصال و درماندگی آنهاست به طوریکه اجتماع چند نفره و معدود پنجشنبه شب بهبهان را به خود ارتباط دادندو این نشانه حقارت و بدبختی آنهاست.

وی گفت: مردم با بصیرت استان خوزستان ضمن گلایمندی از وضعیت بازار و افزایش قیمت‌ها هیچگاه بر سر نظام با کسی تعارف نمی کنند و جانفشانی‌های آنان در هشت سال دفاع مقدس این موضوع را اثبات کرده است به همین دلیل هم خودشان جواب اغتشاشگران را خواهند داد.

پیش از این گزارش شده بود که در شهر بهبهان واقع در استان خوزستان گروهی به بهانه اوضاع اقتصادی ایران به تجمعات اعتراضی پرداختند. به نقل از مأمورین اجرای قانون، این تجمعات خسارت جانی و مجروح نداشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала