ترامپ: ایالات متحده برنده دو جنگ شگفت انگیز جهانی است

© REUTERS / TOM BRENNERترامپ: ایالات متحده برنده دو جنگ شگفت انگیز جهانی است
ترامپ: ایالات متحده برنده دو جنگ شگفت انگیز جهانی است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ با انتقاد از تلاش برای تغییر نام برخی پاسگاه‌های نظامی ایالات متحده، عنوان کرد که آمریکا دو جنگ جهانی را بخاطر این نام‌ها برنده شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، رئیس جمهور آمریكا، دونالد ترامپ بار دیگر با تغییر نام پایگاه های نظامی كه به نام رهبران نظامی كنفدراسیون نامگذاری شده‌اند مخالف کرد.

وی در گفتگویی با این خبرگزاری گفت: " فورت (پایگاه نظامی) براگ، فورت رابرت لی - این نام ها را برای مدت طولانی، دهه ها با خود حفظ کردند. من اهمیتی نمی دهم که ارتش چه می گوید. من باید تصمیم بگیرم <...> هیچ کس حتی نمی داند ژنرال براگ کیست. <…> و چه خواهیم کرد؟ بیایید او را چیزی شبیه شارپتون خواهیم نامید (یک واعظ مشهور سیاه پوست در ایالات متحده ، آل شارپتون.)؟ <...> ما برنده دو جنگ جهانی، دو جنگ شگفت انگیز، بی رحمانه و وحشتناک بودیم و آنها را بخاطر " براگ" بردیم، آنها را بخاطر همه این پایگاه‌های نظامی بردیم. و حالا آنها می خواهند از شر این اسامی خلاص شوند. من مخالف آن هستم ."

رئیس جمهور تأیید کرد که اگر مقدماتی برای تغییر نام پاسگاه‌های نظامی وجود دارد، آماده است تا پیش نویس بودجه دفاعی برای سال مالی 2021 را وتو کند.

پیش از این کمیته نیروهای مسلح سنا بودجه 740 میلیارد دلاری را تصویب کرده بود. این لایحه هنوز باید توسط مجلس سنا تصویب شود، پس از آن باید با پیش نویس مجلس نمایندگان هماهنگ شود، در صورت لزوم، دوباره رأی گیری شود - و تنها در این صورت برای امضا به نزد ترامپ می رود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала