کارخانه ای در تبریز آتش گرفت+ویدیو

© Photo / IRNAکارخانه ای در تبریز آتش گرفت
کارخانه ای در تبریز آتش گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان آتش نشانی تبریز: کارخانه چاپ سلفون در جاده "تبریز-آذرشهر" دچار حریق شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، ساعاتی پیش یک شرکت چاپ سلفون واقع در ورودی روستای شیخ حسن طعمه حریق شد. مشاهدات مردمی حاکی ازشدت حریق بالا بوده و ایستگاه‌های آتش نشانی از خسروشاه و سردرود به محل حادثه اعزام شده‌اند. تا این لحظه خبری از میزان خسارات و تلفات احتمالی جانی گزارش نشده است.  شیخ حسن یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان لاهیجان بخش خسروشاه شهرستان تبریز واقع شده‌است.

​وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی در تشریح آخرین وضیعت اطفای حریق این کارخانه گفت: بر اثر آتش‌سوزی در کارخانه رنگ‌سازی در ورودی روستای شیخ حسن تاکنون دو نفر از آتش نشان مصدوم و تحت درمان قرار گرفتند. حین عملیات اطفاحریق، دو نفر از آتش نشانان مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان الغدیر انتقال یافتند. هم اکنون سه دستگاه آمبولانس اورژانس با شش کارشناس فوریت پزشکی تا اتمام عملیات در محل مستقر خواهند بود.

گفتنی است این کارخانه از سال 75 شروع به فعالیت کرده و محصولات این کارخانه چاپ سیلیکون بوده و از مواد خام  سلفون,مرکب و حلال در تولیدات خود استفاد می‌کنند و طبق گفته شاهدان بین 10 الی 19 نفر در این واحد تولیدی در حال فعالیت هستند.

اکبر دشتی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تبریز گفت: به دنبال وقوع آتش سوزی مایعات قابل اشتعال و حلال‌های موجود در داخل این کارخانه، آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان اعزامی با حمله به حریق از چهار طرف، آتش را در سریعترین زمان ممکن کنترل و اطفاء کردند. حریق کاملا تحت کنترل نیروهای آتش‌نشانی بوده و نیروها از چهار ناحیه در حال لکه گیری هستند.

دشتی در بخش پایانی سخنانش با تاکید بر ضرورت همکاری کارخانه‌ها و همشهریان برای تهیه طرح‌های ایمنی خاطرنشان کرد: در صورت استقبال کارخانجات و همشهریان از طرح‌های ایمنی بسته به نوع سازه و مواد قابل اشتعال موجود در محل، نوع حریق به موقع تشخیص داده شده و سریع‌تر اطفاء می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала