دومین ناو جنگی آمریکا دچار آتش سوزی شد

© U.S. Navy/Photographer's Mate 3rd Class Jose E. Ponceدومین ناو جنگی آمریکا دچار آتش سوزی شد
دومین ناو جنگی آمریکا دچار آتش سوزی شد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پنتاگون اعلام کرد، که پس از حادثه آتش سوزی در کشتی بونهام ریچارد نیروی دریایی ایاللات متحده دومین کشتی نیز درگیر آتش سوزی شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیفنس نیوز، آتش سوزی در کشتی USS Kearsarge (LHD-3) رخ داد که به موقع این آتش خاموش شد.

آتش‌سوزی در عرشه کشتی جنگی آمریکایی «یو اس اس بونهام ریچارد» مستقر در بندر «سن‌دیه‌گو» در جنوب غربی ایالات متحده  - اسپوتنیک ایران
انفجار در کشتی جنگی آمریکایی به روایت تصویر

بر اساس این گزارش، نیروی دریایی آمریکا دستور توقف سفارش را به شرکت کشتی سازی "جنرال دینامیک ناسکو" (General Dynamics NASSCO) واقع در نورفولک ایالت ویرجینیا داده است.

روری او کانر سخنگوی سامانه فرماندهی نیروی دریایی آمریکا، اعلام کرد که توقف سفارش کار به این شرکت  کشتی سازی ناسکو به این  جهت بوده تا تمامی پروتکل های امنیتی و اطفای حریق از سوی آن شرکت مورد بازبینی مجدد قرار گیرند.

بنابراین گزارش اوکانر در بیانیه ‌ای اعلام کرد: در هفدهم جولای (۲۷ تیرماه) آتش سوزی در کشتی یواس‌اس کرسارج رخ داد، این آتش سوزی به فوریت اطفا شد که درنتیجه خسارت اندکی به بار آمد.

این سخنگوی نیروی دریایی آمریکا افزود: در پاسخ به این حادثه، نیروی دریایی آمریکا بیانیه ای مبنی بر متوقف ساختن سفارش برای تمامی کشتی های جنگی که در بندر نورفولک از سوی این شرکت کشتی سازی تحت تعمیر نگهداری قرار دارند، داده شد تا تمامی پروتکل ها و روند حفظ ایمنی دراین کشتی ها به دقت مورد بازبینی قرار گیرند.

پنتاگون درحالی خبر از وقوع آتش سوزی در دومین کشتی جنگی  از نوع آبی- خاکی خود خبر می دهد که در روزهای گذشته کشتی دیگری از همین نوع در بندری  در کالیفرنیا دچار انفجار و آتش سوزی شدیدی شد.

ناو جنگی "بونهام ریچارد" آمریکا ۲۲ تیرماه در بندر سن دیگو بر اثر یک انفجار داخلی مشکوک، دچار آتش سوزی شدید شد.

نیروی دریایی آمریکا در آن تاریخ در بیانیه خود، روند خاموش کردن آتش در این ناو جنگی را پایان دادن به یکی از بدترین دوزخ‌های ایالات متحده در خارج از جنگ در سال‌های اخیر توصیف کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала