سنجش ناگهانی آمادگی سربازان روسیه به دستور پوتین + ویدئو

© Sputnik / Georgiy Zimarev /  مراجعه به بانک تصاویر سنجش ناگهانی آمادگی سربازان روسیه به دستور پوتین + ویدئو
سنجش ناگهانی آمادگی سربازان روسیه به دستور پوتین + ویدئو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت دفاع روسیه ویدئوی آغاز سنجش ناگهانی آمادگی سربازان ارتش کشور را منتشر کرد که از 17 ژوئیه به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه آغاز شد و تا 21 ژوئیه ادامه خواهد یافت.

به گزارش اسپوتنیک، فیلم مربوطه در کانال YouTube این وزارتخانه موجود است.

در ویدئوی منتشره دیده می شود که چگونه دستورالعمل  رئیس ستاد کل نیروی برای فرمانده منطقه نظامی جنوبی روسیه  درباره شروع سنجش ناگهانی آمادگی سربازان به یک سرهنگ تقدیم می شود. همچنین ، این فیلم نشان می دهد که چگونه نیروهای زمینی ارتش با تانک ها و نفربر های زرهی قلمرو واحد نظامی خود را ترک می کنند. لحظه تمرین با کشتی ها از هلیکوپتر فیلمبرداری شده است.

در حین این بازرسی ، ماموریت های آموزشی برای بومی سازی موقعیتهای بحرانی دارای ماهیت مختلف ناشی از عملیات گروه های جنایتکار فرضی ، اجرای اقدامات تروریستی با گروگان گیری  و تصرف هواپیماها و تاسیسات در فرودگاه ها و پایگاه های ناوگان های دریای سیاه و خزر و همچنین ناشی از وخامت اوضاع بهداشتی - اپیدمیولوژیک ، رادیو آکتیوی و شیمیایی تمرین می شود.

این سنجش ناگهانی میزان آمادگی،  نیروهای مسلح مناطق نظامی جنوبی و غربی ، نیروی هوایی و تفنگداران دریایی ناوگان شمال و اقیانوس آرام روسیه را در بر می گیرد تأثیر خواهد گذاشت. در این مدت 56 رزمایش تاکتیکی برگزار می شود. حدود 150 هزار سرباز ، بیش از 26 هزار دستگاه ماشین رزمی،  414 فروند هواپیما و پرنده و 106 ناو و کشتی در آنها شرکت خواهند کرد.35 میدان و مرکز آموزش نظامی ، و همچنین 17 مرکز آموزش دریایی در دریاهای سیاه و خزر  در این رزمایش ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت

این بازرسی و سنجش نظامی برای ارزیابی سطح آمادگی ارتش و همچنین تصمیم گیری در مورد پذیرش یگان های نظامی برای شرکت در رزمایش قفقاز - 2020 انجام می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала