ابتلای مرموز خدمه یک کشتی آرژانتینی به کرونا +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / کشتی ماهیگیری در بندرعباس
کشتی ماهیگیری در بندرعباس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ابتلای ۶۱ نفر از خدمه کشتی ماهیگیری آرژانتینی به کرونا در حالی که ٣۵ روز در دریا بوده‌اند و با دیگران ارتباط نداشته‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، در حالیکه ماه‌ها زندگی مردم جهان به دلیل ویروس کرونا برهم خورده است اما هنوز هم بسیاری از ابعاد این ویروس ناشناخته مانده است. این روزها خبرهای متفاوت و عجیبی از ابتلای به این ویروس و جهش‌های آن در صدر خبرها به چشم می‌خورد. پدیده‌ای جدید از این ویروس در افراد حاضر در یک کشتی مشاهده شده است که ۶۱ خدمه کشتی آرژانتینی با وجود سفر دریایی ۳۵ روزه به کرونا مبتلا شده‌اند. این دریانوردان قبل از حرکت، ۱۴ روز قرنطینه بوده‌اند و‌ تست کرونای آنها منفی بوده است همچنین بعد از سفر نیز با افراد دیگر تماسی نداشته‌اند.

View this post on Instagram

A post shared by RES (@res_news) on

محققان در تلاشند تا علت این ابتلای مرموز را کشف کنند اما کاربران با نظرات متفاوت در این‌باره اظهارنظر می‌کنند. برخی از کاربران دلیل این اتفاق را غذاهای دریایی، غذاهای آلوده، فرازمینی‌ها، باد و هوا و یا پرندگان می‌دانند اما برخی بر این باورند ویروس کرونا با توجه به ابعادش نه تنها بر روی اجسام است بلکه در هوا هم معلق می‌ماند.
گروهی از کاربران نیز عنوان می‌کنند یقینا قبل از حرکت کشتی چند نفر به طور خاموش مبتلا به کرونا بودند و طی ۳۵ روز زنجیره انتقال به صورت خاموش بوده و با ابتلای افراد بیماری از فاز پنهان به فاز آشکار وارد شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала