بولتون به اروپا توصیه کرد که چگونه باید با ترامپ برخورد کند

© AP Photo / Evan Vucciبولتون به اروپا توصیه کرد که چگونه باید با ترامپ برخورد کند
بولتون به اروپا توصیه کرد که چگونه باید با ترامپ برخورد کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جان بولتون به اروپا توصیه کرد که در برخورد با دونالد ترامپ وی را به عنوان ناهنجاری در نظر بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، مشاور پیشین امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا، جان بولتون در گفتگویی با نشریه Der Spiegel، به اروپا توصیه كرد در برخورد با دونالد ترامپ وی را "ناهنجاری" در نظر بگیرد. 

اظهارات جدید بولتون علیه رئیس جمهور آمریکا - اسپوتنیک ایران
اظهارات جدید بولتون علیه رئیس جمهور آمریکا

به گفته بولتون، رئیس جمهور آمریکا فاقد گرایش و فلسفه سیاسی است: بنابراین، او ظاهراً نمی تواند به جمهوریخواهان یا دموكرات ها نسبت داده شود. مشاور سابق گفت: " به همین دلیل، درک رئیس جمهور غیرممکن است. "اروپا باید با ترامپ به عنوان یک ناهنجاری رفتار کند. کاری که ترامپ انجام می دهد یک سیاست پیوسته نیست. "

بولتون همچنین اظهار داشت که روابط رئیس جمهور با "شخصیت های مقتدر" به بهترین وجه است، اما ترامپ در برقراری ارتباط با رهبران زن مشکل دارد. مشاور سابق آنگلا مرکل صدر، اعظم آلمان و نخست وزیر سابق انگلیس، ترزا می را به عنوان نمونه ذکر کرد.

در پایان ماه ژوئن مشخص شد که ترامپ عبارات توهین آمیزی در مورد این سیاستمداران بیان کرده است. به این ترتیب، او مرکل را احمق خواند و او را متهم کرد که تحت تأثیر روسیه است. و رهبر آمریکا، ترزا می را احمق خواند و و از وی با انتقاد از عدم ثبات وی در رابطه با Brexit، ناتو و مسائل مربوط به مهاجرت، انتقاد كرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала