واکنش کرملین به اتهام تلاش روسیه براي سرقت اطلاعات واکسن کرونا از شرکت‌های داروسازي بریتانیا

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش کرملین به اتهام تلاش روسیه براي سرقت اطلاعات واکسن کرونا از شرکت‌های داروسازي بریتانیا
واکنش کرملین به اتهام تلاش روسیه براي سرقت اطلاعات واکسن کرونا از شرکت‌های داروسازي بریتانیا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی رئيس جمهور روسیه در واکنش به اتهامات بریتانیا مبنی بر ادعای حمله سایبری روسیه بر شرکت‌های داروسازي بریتانیا اعلام نمود که روسیه هیچ اطلاعی درمورد هک اين شرکتها در دست ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، پیش از این مرکز امنیت سایبری بریتانیا ادعا کرده بود که هکرهای مرتبط با روسیه تلاش کرده اند تا در بریتانیا، امریکا و کانادا اطلاعات درمورد ساخت واکسن کووید ۱۹ را سرقت کنند. 

آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه 
 - اسپوتنیک ایران
آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه

دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئيس جمهور روسیه در واکنش به این اتهامات گفت: "ما هیچ اطلاعی درمورد اینکه چه کسی شرکت‌های داروسازی و مراکز تحقیقاتی در بریتانیا را هک کرده، در دست نداریم. می‌توانیم یک موضوع را بگوییم که روسیه به این تلاش‌ها هیچ ارتباطی ندارد".

در بيانيه مرکز امنیت سایبری بریتانیا آمده بود: "مرکز ملی امنیت سایبری بریتانیا و اداره تامین امنیت ارتباطات کانادا اعلام نمود که یک گروه جاسوسی سایبری که به احتمال زیاد بخشی از يک سازمان در روسیه می‌باشد، به اين موسسات حمله نموده است. آژانس امنیت ملی امریکا نيز اين امر را تاييد کرده است... طي ماه گذشته، سازمان‌های مختلف که در ساخت واکسن ضد کووید ۱۹ در کانادا، امریکا و بریتانیا شرکت داشته اند، مورد حمله سايبري قرار گرفته اند".

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала