فهرست مواد غذایی که شما را در برابر ویروس کرونا ایمن می کند

© Fotolia / Mimagephotosفهرست مواد غذایی که شما را در برابر ویروس کرونا ایمن می کند
فهرست مواد غذایی که شما را در برابر ویروس کرونا ایمن می کند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمندان محصولاتی را نام برده اند که از بدن شما در برابر ابتلا به بیماری کووید 19 حفظ می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سان، تیمی از محققان در دانشگاه مونپلیه در فرانسه معتقدند که کلم و برخی لبنیات به محافظت در برابر ویروس کرونا به شما کمک می کند.

امکان ابتلا به ویروس کرونا از طریق غذا - اسپوتنیک ایران
امکان ابتلا به ویروس کرونا از طریق غذا

به گفته محققا ، انواع مختلف کلم به ویژه در کشورهایی که کمترین میزان مرگ و میر ناشی از کووید 19 ثبت شده است، بسیار محبوب است. به عنوان مثال ، کره جنوبی و آلمان: در رژیم غذایی ساکنان هر دو کشور، کلم و کیمچی به وفور وجود دارد. این محصولات حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که بدن را از پاتوژن ها محافظت می کنند و احتمال ابتلا به ویروس را کاهش می دهند.

مرگ و میر کم در اثر ویروس کرونا نیز در ترکیه ، بلغارستان و یونان مشاهده می شود. دانشمندان این موضوع را به این واقعیت نسبت می دهند که مردم این کشورها مقدار زیادی ماست و کفیر مصرف می کنند. به گفته کارشناسان ، این محصولات لبنی حاوی آنتی اکسیدان هستند.

پروفسور ژان بوسکت، رئیس تیم تحقیق در فرانسه می گوید: "تغذیه می تواند بر ایمنی بدن در مقابل ویروس کرونا تأثیر بگذارد." بنابراین من فهرست غذایی خود را تغییر دادم: اکنون من هفته ای سه بار کلم خام می خورم ، یک بار در هفته کلم کوهی خورده و میزان سبزیجات را نیز افزایش داده ام.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала