اجرای ورزش باستانی در عصر جدید و شیرین‌زبانی عضو کوچک گروه +ویدئو

© Flickr / qivЗурхане
Зурхане - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اجرای زورخانه‌ای گروه جوانمردان ایران زمین در رشته ورزش باستانی در عصر جدید با استقبال بی‌نظیری روبرو شد.

به گزارش اسپوتنیک، در قسمت اول فصل دوم برنامه استعدادیابی ایرانی عصر جدید، بینندگان به اجرای زورخانه‌ای گروه جوانمردان ایران زمین نشستند. این اجرا بسیار مورد توجه‌ بینندگان تلویزیون و کاربران فضای مجازی قرار گرفت. اما در انتهای این اجرا زمانی که یکی از داوران عصر جدید به "طاها" عضو کوچک گروه جوانمردان اشاره می‌کند که نزد او برود تا او را ببوسد، "طاها" به سرعت واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: «آقا کرونا اومده». برشی از این قسمت برنامه در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد و واکنش‌های کاربرانی را نیز به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by Honarmandan (@honarmandan_mashhor) on

جمعی از این کاربران درخواست امین حیایی داور مسابقه عصر جدید را با توجه به اینکه او قصد تشویق و تحسین این کودک را داشته است اشتباه عنوان می‌کنند. اما برخی از کاربران رفتار بجا و عاقلانه این کودک را محور نظرات خود قرار داده‌اند و ضمن اینکه او را پسربچه‌ای باهوش و شیرین زبان می‌خوانند، معتقدند این کودک بسیار سریع واکنش نشان داد و از خود محافظت کرد.

View this post on Instagram

A post shared by آخرین خبر (@akharinkhabar) on

کاربران عنوان می‌کنند در موارد بسیار دیده شده است که تذکراتی که یک کودک به بزرگتر می‌دهد بسیار موثر است و بهتر است برای آموزش و فرهنگ‌سازی در موارد مختلف از کودکان شروع کرد که شخصیتی متعادل با رفتاری سنجیده داشته باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала