پویش همگانی برای حل بحران جدی مدرسه کودکان کار صبح رویش +عکس، ویدئو

© Photo / Press Center of the International Children's Social Program PJSC Gazprom "Football for Friendship"برنامه بین‌المللی اجتماعی کودکان «فوتبال برای دوستی» شرکت «گازپروم» روسیه
برنامه بین‌المللی اجتماعی کودکان «فوتبال برای دوستی» شرکت «گازپروم» روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کمپین "تنهایی نمیشه" برای حمایت از مدرسه کودکان کار!

به گزارش اسپوتنیک، مجتمع خلاقیتی - مهارتی - آموزشی صبح رویش اولین مدرسه کودکان کار ایران است. تلاش مجموعه صبح رویش تبدیل کودکان کار، در معرض آسیب و بازمانده از تحصیل به شهروندانی مطلوب و مؤثر برای آینده است. اخیرا ویدئویی از مدیریت این مجتمع، محمد حسن داوودی در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد که خبر از رویارویی این مدرسه با بحران مالی می دهد. این بحران سبب شده تا با برخی کودکانی که به سختی برای تحصیل در این مدرسه جذب شدند خداحافظی کنند.

به همین سبب کمپینی با نام #تنهایی_نمیشه توسط مدیران این مجموعه ایجاد شده است تا با حمایت ماهی 50هزار تومان مانع از رفتن این کودکان از این مجموعه شوند.
View this post on Instagram

A post shared by omid modhej (@omidmodhej) on

این هزینه اندک که توسط افراد معمولی پرداخت می شود سبب می شود تا هزینه های معمول این کودکان در مدرسه تامین شود و این کودکان دوباره به خیابان ها بازنگردند.
View this post on Instagram

A post shared by مدرسه کودکان کار صبح رویش (@sobherouyesh) on

بسیاری از کاربران از این پویش استقبال کردند و معتقدند که این بهترین کاری است که می توان برای کودکان کار انجام داد. به گفته بسیاری از کاربران دیدن کودکان بر سر چهارراه ها و مشاغل کاذب و گاهی سخت آنان، دردناک ترین تصاویری است که در زندگی مشاهده کرده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала