حمایت خواننده موسیقی پاپ لس‌آنجلسی از بدل جدیدش +ویدئو

© Sputnik / Evgenya Novozheninaعلی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد
علی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شباهت ظاهری و صدای یک مرد میانسال به خواننده سرشناس ایرانی مورد توجه بسیاری از کاربران از جمله این خواننده شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از مردی پر انرژی در فضای مجازی منتشر می‌شود که بخاطر شباهت ظاهری‌اش با ابراهیم حامدی خواننده موسیقی پاپ ایرانی مشهور به "ابی" و زیبا خواندن آوازهای این خواننده که در میان طرفدارانش به "آقای صدای" شهره است بسیار مورد توجه قرار گرفته است. وی با خواندن بخشی از یکی از ترانه‌های "ابی" این هنرنمایی و استعداد را به رخ شنوندگان می‌کشد.

View this post on Instagram

A post shared by show tanz (@show_tanz1) on

با منتشر شدن این ویدئو کوتاه در رسانه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام این خواننده به تماشای این ویدئو واکنش نشان داد و از بدل جدید خود تقدیر کرد. کاربران از علاقه و ارادت خود به ابی بسیار می‌گویند و از افراد انگشت شمار با استعدادی که ظاهر و صدایی با شباهت فراوان به این خواننده داشته‌اند می‌نویسند و ویدئوهایی از آنها در صفحات خود منتشر می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by music (@mu.sic1058) on

 بسیاری از کاربران معتقدند "ابی" مردی با صدایی از جنس تنور بی‌تکرارترین مرد ایران زمین است و به هیچ عنوان نمی‌توان شخصی را با او مقایسه کرد. جمعی از کاربران اما از این شباهت و صدای بی‌نظیر این مرد در حیرت هستند و او را یکی از افرادی می‌دانند که از نظر صدا به این خواننده محبوب لس آنجلسی شباهت دارد، می‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by شمال را باید دید (@travel_shomal) on

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала