زنان مدلینگ جهان در مدینه منوره +عکس

© AFP 2023 / Timothy A. Claryمدل کایلی جنییر
مدل کایلی جنییر  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتقادهای بسیاری به صدور مجوز مقامات سعودی در زمینه تصویربرداری از مدل‌های زن جهان در مدینه منوره وارد شده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه القدس العربی اعلام کرده است که مقامات عربستان سعودی اجازه فعالیت تصویربرداری از مدل‌های زن جهان در این کشور را صادر کرده‌اند. مجوز فیلم برداری به مجله مد و فشن «ووگ» در یکی از مناطق مدینه منوره با هدف تهیه تیزر‌های تبلیغاتی صادر شده است و موج گسترده‌ای از انتقاد‌ات را در این کشور به دنبال داشته است.
نسخه عربی مجله مد و فشن «ووگ» نیز تصاویر مستهجنی از حضور مدل‌های معروف زنان در این پروژه را منتشر کرده است. و به دنبال صدور این مجوز و انتشار این تصاویر خلاف شئونات اسلامی با قداست شهر مدینه منوره، واکنش‌ها و مخالفت‌های فراوانی به این موضوع ایراد شده است.

View this post on Instagram

A post shared by شفقنا (@shafaqna_fa) on

همچنین سایت «میدل ایست مانیتور» با انتشار این مطلب نوشت: «ساخت تیزر تبلیغاتی با تصویربرداری از زنان مد و لباس در مدینه منوره در چارچوب اصلاحات ادعایی عربستان قرار می‌گیرد که از طریق آن به دنبال جذب گردشگران خارجی و ادامه اقدامات جنجال برانگیز این کشور نظیر کاهش قدرت پلیس دینی و برداشتن محدودیت‌های اختلاط میان زنان و مردان است.»

View this post on Instagram

A post shared by باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news) on

سایر کاربران نیز نظرات متفاوتی عنوان می‌کنند. برخی از کاربران معتقدند این قبیل اتفاقات ماهیت واقعی عربستان را نشان می‌دهد. برخی دیگر از کاربران معتقدند مقامات سعودی هرگونه که تمایل داشته باشند کشور خود را مدیریت خواهند کرد و این موضوع به خود آنها مربوط می‌شود. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند بهتر این بود که احترام این مکان مقدس نگاه داشته شود و با چنین اقداماتی موجب ناراحتی مسلمانان نشوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала