تعطیلی تالارهای پذیرایی در جنوب تهران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / تالار پذیرایی در تهران
تالار پذیرایی در تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
براساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا همه تالارهای جنوب تهران تعطیل شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایرنا»، فرماندار ویژه شهرستان ری اعلام کرد براساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا همه تالارهای جنوب تهران تعطیل شد.

حسین توکلی کجانی روز 11 ژوئیه (شنبه) اظهار داشت:«استخرها، سینما و سایر اماکنی که می تواند در اثر تمرکز جمعتی باعث انتقال ویروس کووید شوند نیز تعطیل شد.حضور کارمندان در ادارات بدون ماسک ممنوع است. تمامی مراجعان نیز باید با ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی وارد فضای ادارات و مجتمع های خرید شهرستان ری شوند.

براساس دستورالعمل های بهداشتی تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی، اتوبوس، مترو و ون ها نیز به صورت روزانه ضد عفونی می شوند.وضعیت این شهرستان به لحاظ بیماری کووید نارنجی و پرخطر است.

محکومیت ۸۷۹ میلیون دلاری ایران دادگاهی در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
محکومیت ۸۷۹ میلیون دلاری ایران در دادگاهی در آمریکا

رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و افزایش آمار بیماران کووید بار سنگینی بردوش کادر درمانی گذاشته است که در صورت استمرار این وضعیت موجب فرسودگی این قشر زحمت کش خواهیم بود».

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

به گزارش وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۳۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یکهزار و ۷۳۹ نفر از آنها بستری شدند، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۵ هزار و ۱۱۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۶۳۵ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون ۲۱۷ هزار و ۶۶۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала