انتقاد تند مجری جوان تلویزیون ایران به وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور +عکس

© AFP 2023 / Jonathan Nackstrandبرنامه ی بازتوانی شبه نظامیان سابق داعش در سوئد
برنامه ی بازتوانی شبه نظامیان سابق داعش در سوئد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علی ضیاء مجری برنامه‌های صدا و سیمای ایران نسبت به وضعیت حاکم در کشور و جوانی بر باد رفته همسن و سالانش انتقاد کرد که با واکنش‌های فراوانی همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک، سید علی ضیاء زاده با پیشه مجری‌گری تلویزیون که اخیرا او را دز برنامه فرمول یک دیده ایم، در توئیتی نسبت به دعواهای جناح‌های سیاسی و دوره‌های ریاست جمهوری احمدی‌نژاد و روحانی انتقاد کرد و چنین نوشت:
«٢٠ سالمون بود احمدی‌نژاد شد رئیس جمهور
٢٨ سالمون بود روحانی شد رئیس جمهور
کل جوانی ما نابود شد سر دعواهای سیاسی این جناح و اون جناح.
همین بود زندگی؟»

View this post on Instagram

A post shared by مجله ی سوژه🔥 (@soozhe_mag) on

کاربران بسیاری با نظرات متفاوتی در این باره اظهارنظر می کنندد و بسیاری از آنان با تایید صحبت این مجری جوان عنوان می‌کنند این حقیقتی انکارناپذیر است که جوانان ایرانی در این چند ساله اخیر زندگی‌شان به تباهی کشیده شده است. این کاربران این واقعیت تلخ را حاصل عدم مدیریت و خودخواهی‌های جناح‌های سیاسی می‌دانند. اما جمعی از کاربران معتقدند علی ضیاء در حال تظاهر است و به هیچ عنوان شبیه شخصی نیست که جوانی‌اش تباه شده است و او با موقعیتی که دارد نباید این چنین گلایه کند. این گروه از کاربران او را از آن دسته افرادی می‌دانند که با فریب‌کاری و منفعت‌طلبی خود مردم را به پای صندوق‌های رای کشاندند و نتیجه‌ای جز ناامیدی عاید آنان نشد.

View this post on Instagram

A post shared by شبکه تی وی پلاس (@tvpluss) on

برخی از کاربران اما معتقدند شرایط اقتصادی و وضعیت معیشت مردم در دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد بسیار بهتر بوده است و بر این باورند علی ضیاء برای مطرح شدن با این توئیت‌ها در فضای مجازی ظاهر می‌شود. برخی نیز با تمسخر و کنایه عنوان می‌کنند که او در نهایت همچون امیرحسین رستمی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران مجبور به عذرخواهی می‌شود.

اما این توئیت پس از مدت کوتاهی از صفحه این مجری جوان حذف شد و کاربران بسیاری نیز با واکنش‌های انتقادی به این اتفاق عکس‌العمل نشان دادند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала