ترامپ احتمال ممنوعیت شبکه اجتماعی چینی "تیک تاک" در امریکا را تائید کرد

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ احتمال ممنوعیت شبکه اجتماعی چینی "تیک تاک" در امریکا را تائید کرد
ترامپ احتمال ممنوعیت شبکه اجتماعی چینی تیک تاک در امریکا را تائید کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا اظهارات مایک پومپئو وزیر خارجه خود را تأیید كرد كه گفته بود واشنگتن در حال بررسی موضوع ممنوع اعلام کرد کار شبکه اجتماعی چینی "تیک تاک" (TikTok) در این کشور است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ ، ترامپ  در مصاحبه با شبکه تلویزیونی Gray Television که روز یکشنبه بطور کامل نمایش داده می شود، گفت: "بله ، ما در حال بررسی این موضوع هستیم " رئیس جمهور آمریکا ضمن  اظهارنظر درباره  سخنان پومپئو خاطرنشان ساخت : "این یک تجارت بزرگ است. ببینید   چه اتفاقی در رابطه با چین و این ویروس افتاد.  آنچه که آنها با این کشور و کل جهان انجام دادند بسیار ظالمانه و خشم آور است."

ارباب کاخ سفید خاطرنشان کرد: ممنوعیت TikTok در آمریکا "یکی از گزینه های" بسیاری است که وی پاسخی برای اوضاع در رابطه با نوع جدید ویروس کرونا (کووید 19) تحت بررسی دارد.

ترامپ: چین را به خاطر ویروس کرونا مجازات می کنیم
 - اسپوتنیک ایران
ترامپ: چین را به خاطر ویروس کرونا مجازات می کنیم

مقامات چین بارها و بارها اتهامات آمریكا مبنی بر عدم توانایی در جلوگیری از انتشار و شیوع كرونا، پنهان كردن واقعیت ها ، تاخیر در واکنش نسبت به این بیماری را رد كرده و گفته اند كه از همان ابتدا موضع شفاف  و مسئولانه ای نسبت به موضوع کووید19 داشته اند.

تیک‌تاک یک شبکه اجتماعی چینی است که از طریق اپلیکیشن‌های آی‌آواس و اندروید قابل دسترس است. تیک‌تاک ابتدا با عنوان دوئین به چینی در سپتامبر ۲۰۱۶ در چین عرضه شد و عرضه آن برای خارج از چین، با عنوان تیک‌تاک در سال ۲۰۱۷ صورت گرفت. تیک‌تاک به کاربران اجازه می‌دهد که موزیک‌ویدئوهای بسیار کوتاه ۳ تا ۶۰ ثانیه‌ای بسازند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала